1 жовтня 2019 р. компанія WOG оголосила переможців Всеукраїнського конкурсу дитячих малюнків «Твори різдвяну дивокаву». Три роботи, які набрали найбільшу кількість голосів на відкритому голосуванні, будуть нанесені на святкові зимові горнятка WOG CAFE та надійдуть у продаж по всій мережі АЗК WOG і WOG CAFE 19 грудня – на День Св. Миколая.

 Діти і підлітки віком до 16 років створювали малюнки на новорічно-різдвяну тему, завантажували їх на сторінку конкурсу в період з 1 по 22 вересня. За цей час на конкурс надіслано 781 робота з усіх куточків України. Переможці обиралися на відкритому он-лайн голосуванні до 30 вересня.

Лідером глядацьких симпатій став малюнок шестирічної Влади зі Львова. Її робота прикрасить горнятко WOG CAFE розміру М.

Другу сходинку голосування посіла робота семирічного львів’янина Романа. Цей твір стане основою дизайну для горнятка розміру L.

Третє місце отримала робота Анастасії з Кам’янець-Подільська. Дівчинці 13 років. Її малюнок буде нанесено на горнятко розміру XL.

На всіх переможців також чекає дивовижний сімейний вікенд у мальовничому готелі Rixos Прикарпаття.

«Нам дуже приємно, що цей проект здобув надзвичайної популярності серед маленьких українців. Ми вкотре переконалися, наскільки талановиті наші юні громадяни. Адже всі роботи, які були завантажені на сторінку конкурсу, дійсно унікальні, відображають неповторний внутрішній світ дитини та достойні мати своє продовження. WOG переконаний, що улюблені напої в горнятках з малюнками, які створені зі світлими емоціями та чистими думками, даруватимуть більше радості, щастя та тепла кожному нашому клієнту», – говорить Олена Осипчук, директор з комунікацій WOG.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Флешмоб #мистецтвовдома

Флешмоб в Instagram: українці відтворюють версії відомих картин

Арт-директор PinchukArtCentre Бйорн Гельдхоф та арт-критик Костянтин Дорошенко запустили в Instagram флешмоб #мистецтвовдома. Мета флешмобу — закликати українців творчо самоізолюватись ...

Файлообмінник WeTransfer пропонує помалювати цифровими фарбами, доки файл завантажується

WeTransfer пропонує користувачам присвятити 90 секунд створенню власної картини цифровими фарбами, доки вони чекають на завантаження файлу.

Після редизайну новий логотип Nissan може стати двовимірним

Цілком імовірно, що новий логотип Nissan буде двовимірним та з мінімалістичним дизайном, адже наразі тенденція до спрощення має сенс.