Майже 800 дітей з усіх куточків України взяли участь в конкурсі «Твори різдвяну дивокаву» від WOG

1 жовтня 2019 р. компанія WOG оголосила переможців Всеукраїнського конкурсу дитячих малюнків «Твори різдвяну дивокаву». Три роботи, які набрали найбільшу кількість голосів на відкритому голосуванні, будуть нанесені на святкові зимові горнятка WOG CAFE та надійдуть у продаж по всій мережі АЗК WOG і WOG CAFE 19 грудня – на День Св. Миколая.

 Діти і підлітки віком до 16 років створювали малюнки на новорічно-різдвяну тему, завантажували їх на сторінку конкурсу в період з 1 по 22 вересня. За цей час на конкурс надіслано 781 робота з усіх куточків України. Переможці обиралися на відкритому он-лайн голосуванні до 30 вересня.

Лідером глядацьких симпатій став малюнок шестирічної Влади зі Львова. Її робота прикрасить горнятко WOG CAFE розміру М.

Другу сходинку голосування посіла робота семирічного львів’янина Романа. Цей твір стане основою дизайну для горнятка розміру L.

Третє місце отримала робота Анастасії з Кам’янець-Подільська. Дівчинці 13 років. Її малюнок буде нанесено на горнятко розміру XL.

На всіх переможців також чекає дивовижний сімейний вікенд у мальовничому готелі Rixos Прикарпаття.

«Нам дуже приємно, що цей проект здобув надзвичайної популярності серед маленьких українців. Ми вкотре переконалися, наскільки талановиті наші юні громадяни. Адже всі роботи, які були завантажені на сторінку конкурсу, дійсно унікальні, відображають неповторний внутрішній світ дитини та достойні мати своє продовження. WOG переконаний, що улюблені напої в горнятках з малюнками, які створені зі світлими емоціями та чистими думками, даруватимуть більше радості, щастя та тепла кожному нашому клієнту», – говорить Олена Осипчук, директор з комунікацій WOG.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...