Маячки на щитах – клиент на крючке!

Компания Adshel (входит в Clear Channel Outdoor) объявила о запуске крупнейшего в Австралии проекта по оснащению конструкций наружной рекламы маячками beacons. Сеть, в которую войдёт 3 тыс. миниатюрных беспроводных устройств, взаимодействующих со смартфонами через bluetooth-соединение, предложит рекламодателям современный способ пополнения клиентской базы, уточнения потребительских инсайтов и создания таргетированных сообщений.

«Запуск Adshel национальной сети beacons – важное событие в индустрии наружной рекламы в Австралии. Сегодня медиаагентства и рекламодатели стремятся к всё большей автоматизации процесса планирования, и в ответ мы выводим на рынок гибкие и современные решения, не только облегчающие процесс закупки, но и повышающие эффективность кампании и, в конечном итоге, окупающие инвестиции», – заявил CEO Clear Channel Outdoor Уильям Экклшер.

 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампаніюМолодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує ...

Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods. Певно, ви чули вислів ...

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

PRIME Group вручил агентству Postmen награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил digital-агентство Postmen призом «За смелость». Его удостоилась out-of-home-кампания проекта «Искусство хочет знакомиться». Награждение состоялось ...

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, зібрав 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку, і показав приклади успішних ...

Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику?