MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів у сфері рекламних комунікацій.

Основною метою MADmap є полегшення процесу пошуку партнерів, що відповідали би потребам бізнесу на будь-якому етапі його розвитку, як для фахівців та компаній з невеликим досвідом роботи з рекламними агентствами, так і без досвіду взагалі.

Ми точно знаємо, що авторитет рекламного, брендингового, діджитал чи будь-якого іншого комунікаційного агентства вимірюється не деклараціями або саморекламою, а успішно реалізованими роботами, виконаними кейсами, професійність котрих додатково може бути підтвердженою нагородами на престижних фестивалях. Відтепер рекламодавцям не потрібно відводити купу часу на дослідження ринку агентств, шукати їхні кейси на окремих сайтах та намагатися самостійно оцінити, хто краще задовольнить потреби бізнесу. MADmap допоможе знайти надійного партнера: на сайті кожне рекламне агентство доводить свою компетенцію своїми досягненнями — реалізованими роботами за останні три роки та перемогами на рекламних фестивалях/конкурсах.

У MADmap використовується підхід, який заснований на 3-х рівнях компетенцій, присутніх в будь-якій комунікаційній кампанії. В залежності від потреб бізнесу, клієнт може обрати стратегію, креатив або реалізацію. Наступний крок — перегляд агентств відповідної компетенції або виконаних робіт в даному напрямку.

Завдяки зручним фільтрам та навігації (ВРК дякує за співпрацю студії Vintage Web Production за розробку і створення сайта MADmap) клієнту буде зручно шукати партнерів під свої задачі. На сайті пошук можна здійснити в два способи:

  • за індустріальними категоріями, які до речі відповідають категоріям Effie Awards (FMCG, Non-Alcohol, Alcohol, Automotive, Foodservice, Telecommunication Services, Real Estate, Delivery Post Services, Social&Charity та інші),
  • за видами реалізованих рекламних комунікацій, які вибрані у відповідності номінаціям рекламних конкурсів.

Для гравців рекламного ринку MADmap – це можливість “застовпити” і позначити своє місце на рекламній карті України.

Проєкт наразі знаходиться ще на початковому етапі, тому ми закликаємо рекламні агенції разом з ВРК брати учать у створенні та розширенні такого зручного інструменту як MADmap і активно поповнювати його своїми успішними кейсами. Це чудова можливість систематизувати усі свої топові кейси і дозволити майбутнім клієнтам оцінити їх, адже проєкт буде активно популяризуватися серед клієнтів, в тому числі серед всіх членів журі Effie Awards Ukraine та топових українських рекламодавців.

ВРК вважає, що MADmap – це win-win платформа, де рекламні агенції отримають змогу повідомити клієнтам про свою кваліфікацію, досягнення та можливості, а рекламодавцям буде легше знаходити партнерів для досягнення рекламних цілей відповідно до суті та масштабів своїх запитів.

Наше майбутнє залежить від комунікацій, тож давайте разом створювати зручну та надійну платформу для плідної роботи клієнтів та агентств.  

Ознайомитися з сайтом – madmap.com.ua. Зареєструвати кейс за посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...