• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

М’язисті ведмедики стали охоронцями домашнього затишку в новому ролику від IKEA

7 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Новий ролик IKEA з серії Wonderful Everyday продовжує кумедну і трохи дивакувату візуалізацію інтер’єрного дизайну в стилі цього ритейлера. Цього разу в центрі історії IKEA опинилися аж надміру м’язисті плюшеві ведмедики, які докорінно змінили домашнє життя родини.

Розпочинається цей ролик від агенції Mother з того, що батько-одинак та його донька повертаються додому в страшну зливу. На порозі їх вітають величезні плюшеві ведмедики, схожі на викидайл у барі, і заходяться наводити справжній домашній затишок. Двійко ведмедиків допомагає пересунути меблі та збудувати халабуду, ганяє лисиць, які порпаються у смітті, і навіть змушує батьків телефон замовкнути навіки, коли тому починають дзвонити з роботи, погрожуючи покласти край часу, відведеному для родини.

А у свій вільний час м’язисті ведмедики від IKEA тягають залізо, щоб наростити ще більше м’язової маси, або ж приєднуються до сеансу аматорського макіяжу.

Слоган цієї кампанії – «Кожна оселя має бути затишним прихистком».

Хтозна, чи не намагається IKEA у такий спосіб поставити з ніг на голову казку про Золотоволоску та трьох ведмедів… Але в будь-якому разі ролик є доволі кумедним і дивитися його приємно. Та й реклама продукції в очі особливо не лізе (хіба що електричні жалюзі).

Режисером відео був Том Ноукс з продакшн-компанії Prettybird.

Цей ролик – частина ширшої кампанії, яка, як стверджує IKEA, щедро запозичуватиме з культури мемів, щоб продемонструвати ідею перетворення своєї домівки на місце для відпочинку, спростовуючи в процесі загальновідомі кліше.

В серці цієї кампанії є продукція IKEA, призначена для створення приємного і зручного простору. А це може бути зроблено у різні способи: від вазонів та ароматичних свічок для релаксації до полиць та шафок, які дозволяють вивільнити простір для ігор і розваг.

Джерело


Читайте також:

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку.

IKEA розповідає байку про зайця та черепаху (чи, точніше, приквел до неї).

IKEA зображає домівки як крихітні (і екологічні) всесвіти.

Люди перетворюються на меблі в новій рекламній кампанії від IKEA.

Теги: IKEAвідеогуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.