«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne.

За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ладні віддати мільйони. Та є у світі шедеври, які неможливо купити за гроші. Принаймні, так було колись. На щастя, часи змінюються, а шедеври цінуються завжди. Тому посмакувати новинку із чистого солоду від «Львівського» тепер зможуть усі поціновувачі мистецтва пива.

Lwiwske Slodowe Specjalne продовжує лінійку відродження ретросортів, першим продуктом якої було Lwiwske Eksportowe. Lwiwske Slodowe Specjalne має давню історію та зварене з чистого солоду, який надає йому особливого м’якого смаку.

Надихнувшись брифом, «Львівське» та McCann Kyiv відчули себе трохи поетами, трохи художниками. А тому створили одразу два ролики, в яких є все: достатній градус інтриги, витончена естетика початку ХХ сторіччя, харизматичні персонажі, автентичні костюми. А ще — український Бредлі Купер. Що тут скажеш? Солодовий шедевр вартий хорошої компанії.

Над кампанією також працювала команда продакшну Pronto Film і пост-продакшну CoffeePost Postproduction.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Олесь Манюк та Дем’ян Ом про філософію бізнесу та культуру

Існує таке поняття, як світ VUCA. Ця абревіатура англійською розшифровується як: «volatility», «uncertainty», «complexity» та «ambiguity», а перекладається, як «мінливість», ...

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...