«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne.

За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ладні віддати мільйони. Та є у світі шедеври, які неможливо купити за гроші. Принаймні, так було колись. На щастя, часи змінюються, а шедеври цінуються завжди. Тому посмакувати новинку із чистого солоду від «Львівського» тепер зможуть усі поціновувачі мистецтва пива.

Lwiwske Slodowe Specjalne продовжує лінійку відродження ретросортів, першим продуктом якої було Lwiwske Eksportowe. Lwiwske Slodowe Specjalne має давню історію та зварене з чистого солоду, який надає йому особливого м’якого смаку.

Надихнувшись брифом, «Львівське» та McCann Kyiv відчули себе трохи поетами, трохи художниками. А тому створили одразу два ролики, в яких є все: достатній градус інтриги, витончена естетика початку ХХ сторіччя, харизматичні персонажі, автентичні костюми. А ще — український Бредлі Купер. Що тут скажеш? Солодовий шедевр вартий хорошої компанії.

Над кампанією також працювала команда продакшну Pronto Film і пост-продакшну CoffeePost Postproduction.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.