Лучшие сендвичи делают фрики

Сеть ресторанов быстрого питания Jimmy John’s, одна из самых динамично развивающихся сетей в США, выходит с новым продуктом – сендвичами “freaky fast” – и, соответственно, с новой рекламной кампанией.

Необыкновенно быстрые сендвичи делают необыкновенные люди – фрики. Серия роликов знакомит нас с этими фриками. Это действительно странные на первый взгляд люди. Но их странность объясняется одной и главной целью – сделать для вас идеальный сендвич.

Сеть Jimmy John’s отличается своим пониманием идеального сендвича и делает то, что конкуретнтам и в голову не приходит. Например, толщина оьбрезанных листочков салата долдна быть ровно 3/32 дюйма кусочков; хлеб должен быть не старше четырех часов из печи; мясо только органическое;все инградиенты нарезаются только в день продажи и никогда – наперед и  для фирменных  Jimmy Chips используются только три ингредиента : картофель, арахисовое масло и соль. Для того чтобы каждый день строго придерживаясь правил готовить для вас самые вкусны сендвичи, тредуются особенные люди – те самые фрики, которые рабртают только в сети Jimmy John’s.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...