«Люксоптика» проверит зрение ведущим маркетологам Украины

С 30 мая по 1 июня на Одесской киностудии, одной из локаций Ukrainian Creative Awards 2019, компания «Люксоптика» будет проверять зрение ведущим специалистам креативной индустрии.

Зачем?

По данным Всемирной организации здравоохранения, в мире проживает 135 млн людей с проблемами зрения, а количество незрячих ежегодно растет на 1-2 млн человек. Если не применять срочные меры, то к 2020 году в мире будет уже 100 млн незрячих, ведь каждые 5 секунд один взрослый человек теряет зрение, а каждую минуту – один ребенок.

По результатам исследований, проведенных национальной сетью оптик «Люксоптика» в 2018 году, 42% респондентов имеют нарушения зрения, 30% – глаукому, 19% – заболевания сетчатки глаза, а 9% – катаракту. Учитывая, что специалисты в сфере рекламы и маркетинга большую часть своего рабочего времени проводят за гаджетами, им важно на регулярной основе (в идеале 2 раза в год) проверять состояние здоровья своих глаз. Это позволит снизить статистику, выбрать наиболее комфортную коррекцию и предотвратить усиление негативных тенденций.

Каждый гость фестиваля сможет бесплатно проверить зрение и получить профессиональную консультацию врача-офтальмолога.

Место встречи: Одесская киностудия, Французский бульвар, 33

График работы мобильной станции диагностики: с 10:00 до 17:00

Фото: fsntrend.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...