Люди з високим доходом дедалі активніше слухають радіо

Нова хвиля радіо досліджень свідчить про зростання аудиторії з високим доходом – зокрема збільшилась активність радіослухання серед сімей з місячним доходом понад 6 тис. грн.
 
Радіодослідження здійснює компанія GfK на замовлення «Радіокомітету». Опитування проводилось з 13 липня по 4 жовтня 2015 року. У ньому взяли участь мешканці України з міст із населенням 50 тисяч +, у віці від 12 до 65 років. Вибірка склала 12 190 респондентів.
 
Леся Костромiна, директор напрямів преса та радiо Групи АДВ Україна, переконана – радіо є якісним медіа каналом, яке продовжує розвивати свої сильні сторони.
За її словами, окрім низького СРТ (Cost per Thousand) тобто ціни тисячі контактів медіа з аудиторією, та високої аффінітивності для різних цільових груп, радіо привертає увагу забезпеченої аудиторії.
 
«Частка аудиторії з високим доходом, що слухає радіо, продовжує зростати. За останніми даними вона сягнула третини усіх радіослухачів. Це дуже хороший аргумент, який свідчить на користь цього медіа. Тепер радіо має певні переваги. Адже при плануванні рекламних товарів, які розраховані на аудиторію з прибутком вище середнього, воно забезпечує ефективне охоплення рекламної кампанії», – зазначила Леся Костроміна.

П’ятірка лідерів як за охопленням, так і за рейтингом залишилась незмінною. «Хіт FM», радіо «Шансон» і «Русское радио Украина» займають перші позиції. Четверту і п’яту сходинку посідають «Люкс FM» та «Ретро FM».

 

За рейтингом на четвертій сходинці, після «Хіт FM», радіо «Шансон» і «Русское радио Украина», – «Радіо П’ятниця», яка вийшла на цю позицію минулої хвилі. П’ятірку лідерів замикає «Люкс FM».

 

Також, як свідчать дані дослідження, продовжує зростати частка тих, хто слухає радіо через інтернет, а радіостанції дедалі активніше розвивають мультимедійні платформи.

Окрім того, порівняно з минулими хвилями, спостерігається підвищення частки одружених радіослухачів та власників автомобілів.
 
Результати дослідження засвідчують і зростання уваги до слухання радіо у Західних та Північних областях, зокрема у таких містах, як Київ, Харків, Львів.
 
Дослідження Radio Research проводиться компанією GfK Ukraine методом комп'ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення міжгалузевого індустріального об'єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед населення міст України чисельністю 50 тисяч і більше, у віці 12-65 років. Дані поточної хвилі дослідження охоплюють період з 13 липня по 4 жовтня 2015 року.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.