Lion of St. Mark – 2015 обрел своего хозяина

Напомним, награда Lion of St. Mark вручается за выдающийся личный вклад в развитие коммуникационной индустрии.

Под руководством Боба Гринберга агентство R/GA завоевало около 60 Львов и стало одним наиболее успешных компаний интегрированного маркетинга, постоянно применяя новые продукты и цифровые сервисы в социальных кампанияых, мобильной и медиарекламе.

Кроме получения награды, Боб Гринберг проведет семинар совместно с Дейвом Коэном, создателем и управляющим портнером компании Techstars. «Мэдисон Авеню и Силиконовая Долина: вместе лучше!». Семинар состоится 24 июня 2015 года. Это будет своего рода история успеха программы R/GA Accelerator, история о том, как правильно подобранный контент и база данных могуть послужить на пользу потребителю.

 

Награда попадет в руки Боба Гринберга в субботу 27 июня, во время финальной церемонии награждения Фестиваля Cannes Lions. Подробная информация размещена на сайте: www.canneslions.com

Официальный представитель Cannes Lions в Украине – Ирина Кузнецова

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...

Твоя легальна трава вдома: Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня ...

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.