Лампа-капелюшок та плаття з подушок: меблі Argos проникли у сферу моди

Акторка С’юкі Вотергаус (Suki Waterhouse) відкриває нову рекламу Argos Home, заявляючи: «Я – загадка, я –таємниця». І якщо її слова вас не переконали, то її зовнішній вигляд це таки підтвердить, оскільки на голові в неї при цьому вдягнута цілком робоча лампа-капелюшок.

Ролик, створений агенцією The&Partnership London, є новою роботою в рамках кампанії «Такі стильні, що їх можна носити» (So Stylish You Can Wear It). Ця сюрреальна та іронічна кампанія зображає меблі у стилі високої моди, перетворюючи газони, ліси та вітальні на подіум для диванів та килимів.

Ролик «Такі стильні, що їх може носити С’юкі» є третім у цій серії відео. Він являє собою цікаву суміш недбалої іронії і дуже серйозних витрат на зйомки – дві речі, які ви рідко де побачите разом. Навіть вишукані інтер’єри – то ніяка не бутафорія. Відео знімали не на кіномайданчику, а у справжньому маєтку Пітцгангер (Pitzhanger Manor), що у Лондоні.

Коли люди витрачають на роботу такі серйозні гроші, вони, як правило, очікують, що й кінцевий результат буде серйозним. От тільки зазвичай виходить лише щось нудне й сповнене марнославства. Але бренд Argos та акторка С’юкі Вотергаус своє діло знають.

Лампа-капелюшок, плаття з подушок, плаття-килим та інші костюми були зроблені із меблів та інших товарів для дому бренда Argos зусиллями талановитої дизайнерки Веріті Гоукс (Verity Hawkes), яка співпрацює з брендом протягом усієї цієї кампанії.

Погляньте-но лише на дизайн платтів Гоукс!

І хоча відео має стандартну тривалість у 30 секунд, містить воно стільки деталей та витримує такий вдалий темп, що глядачеві одразу впадає у око ряд посилань та натяків. Коли С’юкі каже «Я тримаю качку», у пам’яті одразу виринає знамените «Я на коні!». (А та качка, яку вона тримає, це майже напевно качка Aflac.)

Новий досвід для всіх

Сама С’юкі Вотергаус зізналася: «Мені ніколи раніше не пропонували (та мені навіть і на думку не спадало!) вдягнути килим наче сукню чи крісло як аксесуар. Кампанію, яка вийшла в результаті, глядачі навряд чи так просто забудуть».

А режисер Девід Керр (David Kerr) розповів: «Як режисеру комедій мені зазвичай доводиться працювати зі сценаріями, у яких головне – діалог. Люди кажуть щось смішне і реагують на нього. І мені сподобалося те, наскільки насиченим був цей сценарій візуальними образами. А репліки створювали комічний контраст. Я хотів обіграти у відео таку атмосферу бундючної серйозності, яку ми іноді бачимо у рекламі парфумів, і щоб відчуття абсурду нагніталося поступово».

Попередні роботи з цієї серії виглядають так:

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Ліванська газета друкує чорнилом із кров’ю

На День святого Валентина вона зробила доволі специфічну першу сторінку. Її було надруковано чорнилом, змішаним зі справжньою кров’ю.

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...