Акторка С’юкі Вотергаус (Suki Waterhouse) відкриває нову рекламу Argos Home, заявляючи: «Я – загадка, я –таємниця». І якщо її слова вас не переконали, то її зовнішній вигляд це таки підтвердить, оскільки на голові в неї при цьому вдягнута цілком робоча лампа-капелюшок.

Ролик, створений агенцією The&Partnership London, є новою роботою в рамках кампанії «Такі стильні, що їх можна носити» (So Stylish You Can Wear It). Ця сюрреальна та іронічна кампанія зображає меблі у стилі високої моди, перетворюючи газони, ліси та вітальні на подіум для диванів та килимів.

Ролик «Такі стильні, що їх може носити С’юкі» є третім у цій серії відео. Він являє собою цікаву суміш недбалої іронії і дуже серйозних витрат на зйомки – дві речі, які ви рідко де побачите разом. Навіть вишукані інтер’єри – то ніяка не бутафорія. Відео знімали не на кіномайданчику, а у справжньому маєтку Пітцгангер (Pitzhanger Manor), що у Лондоні.

Коли люди витрачають на роботу такі серйозні гроші, вони, як правило, очікують, що й кінцевий результат буде серйозним. От тільки зазвичай виходить лише щось нудне й сповнене марнославства. Але бренд Argos та акторка С’юкі Вотергаус своє діло знають.

Лампа-капелюшок, плаття з подушок, плаття-килим та інші костюми були зроблені із меблів та інших товарів для дому бренда Argos зусиллями талановитої дизайнерки Веріті Гоукс (Verity Hawkes), яка співпрацює з брендом протягом усієї цієї кампанії.

Погляньте-но лише на дизайн платтів Гоукс!

І хоча відео має стандартну тривалість у 30 секунд, містить воно стільки деталей та витримує такий вдалий темп, що глядачеві одразу впадає у око ряд посилань та натяків. Коли С’юкі каже «Я тримаю качку», у пам’яті одразу виринає знамените «Я на коні!». (А та качка, яку вона тримає, це майже напевно качка Aflac.)

Новий досвід для всіх

Сама С’юкі Вотергаус зізналася: «Мені ніколи раніше не пропонували (та мені навіть і на думку не спадало!) вдягнути килим наче сукню чи крісло як аксесуар. Кампанію, яка вийшла в результаті, глядачі навряд чи так просто забудуть».

А режисер Девід Керр (David Kerr) розповів: «Як режисеру комедій мені зазвичай доводиться працювати зі сценаріями, у яких головне – діалог. Люди кажуть щось смішне і реагують на нього. І мені сподобалося те, наскільки насиченим був цей сценарій візуальними образами. А репліки створювали комічний контраст. Я хотів обіграти у відео таку атмосферу бундючної серйозності, яку ми іноді бачимо у рекламі парфумів, і щоб відчуття абсурду нагніталося поступово».

Попередні роботи з цієї серії виглядають так:

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кураж тепер online: розклад активностей на тиждень

Улюблена київська барахолка Кураж на період карантину повністю перейшла в онлайн-формат. Майже все, що можна було робити на Куражі, — ...

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Без галасливих туристів: композитор записав звуки затихлого Лондону

Дизайнер звуку та композитор Вілл Коен створив серію бінауральних записів, які відтворюють звуки затихлого Лондону у ці дивні часи.

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...