Лайкодійність: як перетворити “сердечка” на допомогу

Лайки в соціальних мережах, напевно, важливі для нашого самолюбства та популярності. Але, як віртуальні сердечка допомагають вирішувати проблеми, серйозніші за ранжування в стрічці новин?

Вподобати-репостнути благодійну публікацію з проханням про допомогу – зовсім не проблема. Складнощі починаються з моменту перерахування грошей: клікнути на посилання, перейти до анкети, ввести дані своєї картки, дочекатися підтвердження… “Та ну його!” – подумає більшість і перейде до споглядання котиків та мемчиків, витрачаючи безмежний запас “пальців догори”.

А якби лайк вже був матеріальною підтримкою? Припустимо, ви бачите пост про хлопчика, котрий переміг рак, і довів, що хвороба виліковна. На хвилі натхнення ви лайкаєте пост, і всі хворі діти отримують частинки, заряджені на здоров’я – ось так просто!

Благодійний фонд “Таблеточки” та Leo Burnett Ukraine в партнерстві з “Ощадбанком” та “Mastercard” зробили цю просту думку реальністю. Будь-який відвідувач відділення банку може лайкнути пост про Івана Сініцина, котрий переміг рак ще 2015 року, за допомогою своєї банківської картки. Під сердечком розташований термінал безконтактної оплати, який перетворює дотик на 50 гривень і надсилає їх до фонду. Так й інші хворі діти отримують шанс колись написати в соціальних профілях: “Я зміг, я переміг рак!”

Ольга Кудієнко, засновниця фонду, впевнена, що майбутнє благодійності втілиться саме у таких простих технологіях: “Я нескінченно щаслива, що Ощадбанк і MasterCard разом з фондом “Таблеточки” запустили сучасні термінали, через які допомогу можна здійснити за секунди. А завдяки креативній ідеї агенції Leo Burnett Ukraine вони вийшли привабливими, простими і дуже ефективними. У світі ця технологія з кожним днем набуває все більшої популярності і цей тренд приходить в Україну. Я впевнена, що всі сучасні люди будуть допомагати таким чином, і ще більше дітей, якими опікується наш фонд, отримають таку необхідну допомогу. Це дійсно той “Like”, який має значення”.

Відтепер допомогти онкохворим дітям можна лише одним дотиком у терміналі «А» Аеропорт Київ – Kyiv Sikorsky Airport (на першому поверсі у зоні реєстрації і на другому – в зоні огляду), у ресторані Остання Барикада (Майдан Незалежності, 1). А також у відділеннях Ощадбанку за адресами: вул. Хрещатик 7/11; ТРЦ «Dream Town» (вхід з боку м. Мінська); ТРЦ «Гулівер». Згодом очікуємо відкриття нових терміналів.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...

Ребрендинг Blockbuster Mall от Nebo ideas agency

Пока из-за карантина торгово-развлекательные центры не работали, Nebo ideas agency работало над айдентикой для торгово-развлекательного центра Blockbuster Mall. Перед агентством ...

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...