Лайкодійність: як перетворити “сердечка” на допомогу

Лайки в соціальних мережах, напевно, важливі для нашого самолюбства та популярності. Але, як віртуальні сердечка допомагають вирішувати проблеми, серйозніші за ранжування в стрічці новин?

Вподобати-репостнути благодійну публікацію з проханням про допомогу – зовсім не проблема. Складнощі починаються з моменту перерахування грошей: клікнути на посилання, перейти до анкети, ввести дані своєї картки, дочекатися підтвердження… “Та ну його!” – подумає більшість і перейде до споглядання котиків та мемчиків, витрачаючи безмежний запас “пальців догори”.

А якби лайк вже був матеріальною підтримкою? Припустимо, ви бачите пост про хлопчика, котрий переміг рак, і довів, що хвороба виліковна. На хвилі натхнення ви лайкаєте пост, і всі хворі діти отримують частинки, заряджені на здоров’я – ось так просто!

Благодійний фонд “Таблеточки” та Leo Burnett Ukraine в партнерстві з “Ощадбанком” та “Mastercard” зробили цю просту думку реальністю. Будь-який відвідувач відділення банку може лайкнути пост про Івана Сініцина, котрий переміг рак ще 2015 року, за допомогою своєї банківської картки. Під сердечком розташований термінал безконтактної оплати, який перетворює дотик на 50 гривень і надсилає їх до фонду. Так й інші хворі діти отримують шанс колись написати в соціальних профілях: “Я зміг, я переміг рак!”

Ольга Кудієнко, засновниця фонду, впевнена, що майбутнє благодійності втілиться саме у таких простих технологіях: “Я нескінченно щаслива, що Ощадбанк і MasterCard разом з фондом “Таблеточки” запустили сучасні термінали, через які допомогу можна здійснити за секунди. А завдяки креативній ідеї агенції Leo Burnett Ukraine вони вийшли привабливими, простими і дуже ефективними. У світі ця технологія з кожним днем набуває все більшої популярності і цей тренд приходить в Україну. Я впевнена, що всі сучасні люди будуть допомагати таким чином, і ще більше дітей, якими опікується наш фонд, отримають таку необхідну допомогу. Це дійсно той “Like”, який має значення”.

Відтепер допомогти онкохворим дітям можна лише одним дотиком у терміналі «А» Аеропорт Київ – Kyiv Sikorsky Airport (на першому поверсі у зоні реєстрації і на другому – в зоні огляду), у ресторані Остання Барикада (Майдан Незалежності, 1). А також у відділеннях Ощадбанку за адресами: вул. Хрещатик 7/11; ТРЦ «Dream Town» (вхід з боку м. Мінська); ТРЦ «Гулівер». Згодом очікуємо відкриття нових терміналів.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...