• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

L’Oreal и Zenith первыми в Украине использовали технологию единовременной и ситуативной синхронизации ТВ и интернет рекламы

21 Листопада, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
L’Oreal и Zenith первыми в Украине использовали технологию единовременной и ситуативной синхронизации ТВ и интернет рекламы
Share on FacebookShare on Twitter

Компания L’Oreal Ukraine и агентство Zenith Ukraine использовали новую возможность и первыми в Украине запустили кампанию с технологией единовременной и ситуативной синхронизации ТВ и интернет рекламы на базе programmatic-платформы Hybrid.

 Телевизионная реклама сейчас сталкивается с огромной проблемой снижения внимания во время просмотра рекламных блоков и переключения на другие экраны, в первую очередь, смартфоны. Одним из способов повышения внимания является синхронизация ТВ-рекламы с одновременным показом рекламного сообщения бренда на других экранах пользователя

Алгоритм работы этого инструмента состоит в том, что данные о выходе ролика в эфир поступают от собственных серверов Hybrid, которые отслеживают ТВ-эфир в реальном времени. По сигналу выхода ролика на ТВ в рамках programmatic-платформы Hybrid осуществляется показ рекламы в интернете для выбранного сегмента аудитории. Такая одновременная и ситуативная синхронизация ТВ и интернет-рекламы сохраняет все преимущества programmatic-подходов, включая возможность таргетирования на релевантные сегменты аудитории, контроль частоты и уровня видимости показов рекламы и т. д, но при этом позволяет эффективнее донести сообщение, усилив вовлеченность пользователя через интерактивность диджитал-форматов. По результатам кампании отклик пользователей на рекламное сообщение с использованием TV Sync был в несколько раз выше по сравнению с откликом на это же рекламное сообщение в других диджитал-каналах.

Инструмент TV Sync на базе programmatic-платформы hybrid.ai успешно зарекомендовал себя на зарубежных рынках. В Украине L`Oreal стал первым рекламодателем, для которого агентство Zenith реализовало данную технологию.

«В быстро меняющемся мире цифровых рекламных технологий мы постоянно ищем новые варианты, как обеспечить высокую эффективность коммуникации для наших рекламодателей. Мы благодарны, что наши клиенты доверяют экспертизе агентства и не боятся первыми использовать смелые инновационные решения. Также благодарим наших партнеров из hybrid.ai и MixDigitalUkraine (экслюзивный представитель hybrid.ai в Украине) за профессиональный подход и внимание к деталям в реализации новых технологических решений!», добавила руководитель диджитал-департамента Zenith Ukraine Ирина Романченко.

 

Теги: новинитехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.