• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

«Київстар» та SHOTS представили нову кампанію про 4G-покриття

1 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
«Київстар» та SHOTS представили нову кампанію про 4G-покриття
Share on FacebookShare on Twitter

«Київстар» за короткий строк побудував найбільшу мережу 4G в Україні. Розпочинаючи роботу над новою кампанією, у SHOTS розуміли, що вона могла б стати історією про щось значно більше, ніж звичайна відстань від міста до міста. Наприклад, про відстань від людини до епіцентру подій. Або про шлях від себе сьогоднішнього до людини, якою ти завжди мріяв стати.

На головну роль зумисно обрали героя, незвичного для рекламного формату. Адже цільова аудиторія «Київстар» — це абсолютно кожна людина з мобільним телефоном у кишені.

«4G — це вже невід’ємна частина кожного з нас. Де ви б не були, зі смартфоном і 4G-інтернетом ви зможете відповісти на запитання, що вас цікавлять, знайти дорогу, дізнатись, навчитись нового та, можливо, підштовхнути себе до першого кроку у здійсненні вашої давньої мрії. Тож відкривайте себе разом з “Київстар 4G” — вашим супутником життя», — каже Юрій Чорненький, керівник департаменту маркетингових комунікацій «Київстар».

Ця історія передусім не про «інтернет лайків», а про інтернет можливостей. Де кожен може бути тим, ким себе відчуває. Із цієї самої причини прероли були створені у форматі реальних сторіз, щоб історія могла органічно знайти своє розв’язання.

Увесь знімальний процес тривав три дні й відбувався за участі Family Production і режисера Ігнаса Йонінаса. Саме його повнометражний фільм «Невидимий» і став вирішальним аргументом при виборі режисера. Залучення кінорежисерів для фільмування вже давно нікого не дивує на ринку реклами світового рівня. Тож в агенції сподіваються, що тепер такий тренд з’явиться і в Україні.

«Ми дуже вдячні команді “Київстар” і продакшену за те, що ця робота вийшла саме такою. Нам здається, що в цьому проєкті ми максимально наблизилися до реклами, якою ми б хотіли її бачити – ненав’язливою, цікавою, чесною та пронизливою», — додає Анна Ємельянова, арт-директорка SHOTS.

Тим приємнішою є новина, що ця історія матиме продовження. Окрім роликів для ТБ, невдовзі планується вихід короткого метру. Таким чином, глядачі матимуть змогу спостерігати далі за головним героєм і його танцювальним шляхом.

«Цією кампанією ми відкриваємо новий для агенції напрям – створення брендового контенту. Саме зараз ми працюємо над фільмом “Молодість” і, насправді, уже не можемо дочекатися, коли зможемо показати вам цю роботу. Ми дуже сподіваємося, що всім буде цікаво», — каже Станіслав Качановський, креативний директор SHOTS.


Переглянути першу рекламну кампанію для «Київстар» від SHOTS можна за цим посиланням.

Теги: відеокінокреативпродакшн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.