Международный День кофе (29 сентября) нестандартно отметило креативное агентство The Partners. Оно запустило акцию “Глоток культуры”, чтобы напомнить вечно спешащим нью-йоркцам о выставках и спектаклях, проходящих в городе.

Для этого был разработан дизайн салфеток, термо-колечек на стаканы и самих стаканов с краткими сообщениями о культурных событиях. Всего было разработано 28 надписей (именно столько секунд занимает приготовление чашечки эспрессо).

Каждое “напоминание” имеет “ссылку” на место проведения мероприятия, выставки, спектакля. Например за надписью “Эвил не может покинуть здание” скрывается экспозиция в музее восковых фигур мадам Тюссо, а “На тонком льду” подразумевает хоккейную встречу команд Maple Leafs и Rangers в Мэдисон Сквер Гарден.  

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.