Кулінарне натхнення без обмежень

Кулінарне натхнення не має залежати від пори року. THINKMcCANN і «Торчин» переконливо це доводять у новому ролику для томатної заправки «Торчин».

Танцюй так, ніби ніхто не бачить. Співай так, ніби ніхто не чує. Готуй так, ніби не існує жодних обмежень для твого натхнення… Тим паче, що з новою заправкою «Торчин», що зберігає смак свіжих томатів і пряних спецій, це справді так.

Команда проекту

Client: Nestlé Ukraine
Олена Харитонова – Business Executive Officer BU Culinary
Альона Дегтяр – Group Brand Manager
Артем Козлов – Brand Manager
Agency: THINKMcCANN
Юля Сторчак – Associate Creative Director
Мар’ян Шум – Art Director
Валерія Бабко – Copywriter
Юрій Склярук – Producer
Ганна Бобіна – Account Director
Олександр Бобін – Account Manager
Production: ADRENALIN Brothers

Production: ADRENALIN Brothers
Вітковський Матеуш – Director
Бондаренко Дмитрій – DOP
Бєліч Ольга – Executive Producer
Сітенко Олена – Producer
Ціліцінська Ганна – Producer’s assistant
Каут Ганна – Producer’s assistant
Харькова Жанна – Art – Director
Зубенко Наталія – Food – Stylist
Познянський Анатолій – SFX
Аралова Ганна – Stylist

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...