Кто поведет машину, если друг напился?

Национальное транспортное агентство Новой Зеландии подготовило мини-фильм , призывающий людей не садиться за руль в пьяном виде.

Обячная история. Трое друзей едут на серфинг и останавливаются в придорожном кабаке. Где тот друг, который и ведет машину написвается вдрызг. Как быть, есди ехать надо, а он лыка не вяжет. Опасно. И оставшиеся два друга пускаются кто возьмет их для серфинга. Они думают о множестве других людей, в том числе о знаменитостях, но понимают, что ни один из них не будет так хорош, как их друг, и в конечном итоге останавливают его попытки вести машину в пьяном виде. Серфинг подождет, безопасность – превыше всего.

Ролик создан агентством  Clemenger BBDO Touchcast Wellington и будет транслироваться по телевидению, в кинотеатрах и на интернет-ресурсах.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...

Исследование Admixer: Влияние пандемии коронавируса на рекламную индустрию в CEE

30 июня компания Admixer провела опрос брендов, рекламодателей, рекламных агентств и поставщиков технологий для запуска цифровой рекламы, которые работают в ...

Реклама для тих, хто її собі дозволити не може: телеканал підтримує дрібних підприємців

Channel 4, популярний британський телеканал, підтримує дрібних підприємців, передавши ряду малих компаній слоти у прайм-тайм.

iPhone та хокейна стрічка: новий ролик Apple присвячено спорту

iPhone та хокейна стрічка опинилися прикріпленими на багатьох незвичних поверхнях: ключка, льодовий комбайн і навіть підошва ковзанів.

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...