• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Крупнейшим политическим рекламодателем Facebook оказался Трамп

19 Липня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Крупнейшим политическим рекламодателем Facebook оказался Трамп
Share on FacebookShare on Twitter

Президент США Дональд Трамп и связанные с ним организации — крупнейшие покупатели политической рекламы на Facebook. Таковы данные исследования ученых университета Нью-Йорка.

Они проанализировали открытые данные Facebook с 9 сентября 2014 г. по 4 июля 2018 г. и выяснили, что Trump Make America Great Again committee (организовывал поддержку Трампа в ходе избирательной кампании) потратил на этот период почти $200 тыс., больше любого другого политичеcкого рекламодателя. Еще одна организация, поддерживающая Трампа, — Donald J. Trump For President — вошла в топ-10 политических рекламодателей в соцсети (траты — $84 тыс.). Пользователям Facebook 38 млн раз показали объявления этих двух организаций.

Организаций, связанных с Хиллари Клинтон, главным конкурентом Трампа на этих выборах, в списке крупнейших политических рекламодателей соцсети нет.

Исследователи указывают, что их данные могут оказаться неполными, поскольку Facebook лишь в последнее время стал жестко регулировать политических рекламодателей. Теперь такие объявления обязательно должны быть промаркированы: пользователь может увидеть, кто их разместил и кто за них заплатил. Соцсеть также открыла внешним компаниям доступ к архиву политической рекламы. Именно это и позволило исследователям из университета Нью-Йорка провести свой анализ.
Источник

Теги: новиниринки та дослідженнясоциальные сетисуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.