Кролик теперь не обещает хорошего дня

Британская Компания по детскому питанию подала жалобу в департамент по рекламе о том, что использование изображения кролика в сочетании с девизом «Прекрасное начало дня!» провоцирует появление у детей плохих пищевых привычек. В рекламе производители называют продукты линейки детских завтраков наиболее подходящими для утреннего приема пищи, при этом содержание в них сахара серьезно превышает допустимый для здоровья уровень.

Производитель завтраков, компания Nestle отрицает обвинения, называя кролика «тщательно разработанным персонажем, физически активным и имеющим энергичный характер, пропагандирующим здоровый образ жизни».

Представители компании подчеркивают, что не призывают к чрезмерному потреблению продуктов и «ищут способ по снижению уровня сахара в продуктах».

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Собаче життя тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є собаче життя зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...