Кризис доверия к рекламной отрасли будут решать на уровне ООН

Организаторы форума описывают себя как «специальную рабочую группу», не примыкающую ни к одной из рекламных группировок, пишет Mediapost. Единственная цель мероприятия – обсудить текущее состояние «целевых систем» в рекламном мире, чтобы увидеть, есть ли возможность улучшения бизнес-практики.

Основная проблема сегодняшнего дня – кризис доверия к рекламной отрасли, к существующим методам измерения, и критика их непрозрачности.

В форуме уже подтвердили свое участие представители Association of National Advertisers и некоторых крупных брендов, в том числе Procter&Gamble и US Cellular.

Вторая крупная рекламная организация США, American Association of Advertising Agencies, пока не приняла решение присутствовать на мероприятии.

В качестве места для первой встречи было выбрано помещение ООН, потому что это нейтральная зона в буквальном смысле этого слова. Находясь на территории США, имущество ООН технически «экстерриториально» благодаря соглашению с правительством США.


Подробнее: https://adindex.ru/news/agencies/2017/02/16/158108.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.