• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Креативна агенція banda та VUSO зняли рекламу на телефон: як реалізувати кампанію за місяць від брифу до ефіру

24 Травня, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
Креативна агенція banda та VUSO зняли рекламу на телефон: як реалізувати кампанію за місяць від брифу до ефіру
Share on FacebookShare on Twitter

Рік тому креативна агенція banda запустила новий юніт, який спеціалізується на тактичних кампаніях, щоб привертати увагу до бренду в реальному часі. Нещодавно команда юніту реалізувала проєкт для онлайн страхової VUSO. Розповідаємо, чим цей кейс цікавий і ділимось інсайдерською інформацією від команди:

Людяність бренду — незвично для категорії страхування


Завданням, з яким звернулася команда VUSO до banda звучало так: потрібно розповісти про автоцивілку людям, які шукають, де її купити. Зазвичай страхові компанії говорять, що вони найкращі та чому обрати їх — лише одні плюси.

Команда ж хотіла додати людяності. Взяти за основу ситуацію, яка траплялась з кожним водієм чи водійкою. Правда в тому, що про страховку згадуєш зненацька: займаєшся своїм, а потім «А коли термін спливає?», «А де вона в мене?», «Коли я її взагалі робив?». І вже голова квадратна. Так і визначили, що хочеться асоціюватись з цим знайомим раптовим моментом.


Місяць від брифу до ефіру

«Одні з найважливіших скілів, які ми прокачуємо в командах — швидкість і адаптивність. Неможливо робити пів року те, що бренду треба сказати вже сьогодні» — каже Максим Борітко, креативний директор та керуючий партнер banda. Оскільки юніт працює з короткою формою контенту, де повідомлення має зчитатись за 6 секунд, команда має бути гнучкою до правок клієнта.

«Що сьогодні коментувати, а на що не дивитись?»

Команда попередила клієнта, що на щотижневих зустрічах не буде показувати грандіозних през на 60 слайдів, а приноситиме драфти. Зазвичай ідея довго живе на рівні сценарію, і це тривожно як для клієнта, так і для команди, бо ніхто не знає, що вийде в кінцевому результаті. А тут команда рухалась покроково, де кожен етап вигадування одночасно був і реалізацією. Так простіше і на рівні правок, коли під кінець проєкту не потрібно все в паніці переробляти.

«Вигадали ідею — одразу перевірили її в аніматику. Так з першої спроби бачимо, чи працює ідея в форматі 6-ти секунд. А далі: придумали нову деталь — одразу додати до драфту. Тоді і кожна зустріч з клієнтом — це вже не презентація ідей, а плюс одна ітерація змін до аніматику, який поступово перетворюється в фінальний готовий ролик» — каже Саша Щербакова, креативна лідерка команди.

Зйомка на телефон


Саша Щербакова, креативна лідерка команди:

Останні аніматики я знімала на телефон у своїй машині. Зняла їх за півгодини й побігла монтувати — мені в них подобалось майже все. А коли настав день зйомок, ми і поставились до нього, як до дня зйомок: взяли камеру, світловідбивачі, команду з шести людей і поїхали за місто, щоб нічого не заважало. Знімали весь світловий день. А вдома я все передивилась і зрозуміла — ну геть перестарались. Відзняті відео виглядали штучно, якщо порівнювати з невимушеною картинкою аніматиків. Вирішили перезняти в той самий день: у мене під під‘їздом, на передню камеру Айфона, з маленьким світилком. Звук теж писали на телефон. Відзняли за дві години й були щасливі. Класна реклама не обов‘язково має робитись на крутезну техніку.

Теги: кейсикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025
Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.