• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Креаторам час палити брифи. І не боятися експерименту

9 Березня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Креаторам час палити брифи. І не боятися експерименту
Share on FacebookShare on Twitter

Нові умови диктують креаторам нові принципи роботи. Яким шляхом має піти рекламна галузь? Директорка зі стратегії та проєктування агенції Chemistry Лаура Форестер вважає, що зміни мають бути докорінними, кардинальними і революційними. І чим швидше, тим краще. А також Лаура стверджує, що креаторам час палити брифи. Нижче вона намагається обгрунтувати свою думку.

Лаура Форестер
Лаура Форестер

Не поспішайте креативити одразу! Пригальмуйте!

Одним із найскладніших аспектів нашої галузі є примусити себе НЕ кидатися стрімголов щось робити, створювати та будувати. Для людей, в яких відсутні креативність, амбіції, талант чи інтелект, це нескладно. Іноді такі люди навіть працюють поруч із нами.

А насправді це складно, тому що ми зорієнтовані на оперативні рішення. Нас підготували, навчили і, чорт забирай, навіть стимулювали одразу по отриманні завдання переходити до дії та починати майструвати, розробляти, працювати, щоб отримати ЩОСЬ, тобто якийсь реальний результат. Ми прагнемо зробити це частиною процесу.

Яке воно, це ЩОСЬ? Це може бути брошура, контент, рекламна кампанія, редизайн пакету або навіть додаток до смартфону. Ми часто починаємо з пошуку конкретних рішень. Якнайшвидше.

Але я думаю, що пора зруйнувати цей імпульс. Сміливо кидайте виклик потягу бігти та креативити відразу.

Є кращий і, ризикну сказати, більш приємний спосіб креативити. Заінтриговані? Поїхали!

Смілива цікавість

Я думаю, що настав час зробити щось радикальне в наших агентствах та з нашими клієнтами.

Що саме? Знищити бриф. Так, ви прочитали правильно. Розірвати та спалити цей священний документ.

Натомість зробимо творчість непримусовою. Давайте витратимо набагато більше своєї сили та ресурсів на дослідження проблем та досвіду людей, для яких ми, власне, і творимо. Я маю на увазі споживачів.

Сьогодні завдяки новим технологіям агентства мають унікальну можливість вибудовувати справді демократичний підхід до генерації ідей. Ми можемо надати покупцям медіа можливість бути дизайнерами чи копірайтерами. Ми можемо навчити клієнтів, як творити РАЗОМ З НАМИ.

Я думаю, що наші керівники агентств та клієнти можуть заново відкрити магію, яка спочатку привела їх до цієї галузі. Коли відчують себя дослідниками.

Кожна людина — інноватор

Люди є найбільш захоплюючою частиною нашої роботи, нашого життя і нашої планети. У кожного з нас є своя історія, свої конфлікти, поразки та успіхи.

Якщо люди справді є тим, кому служить рекламна галузь, вони повинні бути частиною байки, даних, електронної пошти та розповіді. Хто використовує наш продукт? Що люблять і ненавидять люди? Як вони зіткнуться з нашим креативом та кампанією?

Людей слід враховувати в процесі прийняття кожного рішення, затвердження кожної реклами, яку агентство робить для клієнта.

Люди можуть надихнути нас на пошук та відкриття іншого, кращого шляху. А в цьому і полягає та радість, задля якої ми працюємо в рекламі.

Міфи про те, з чого слід починати агентствам

Міф 1. Креатив повинен починатися з пошуку унікальних особливостей продукту. В жодному разі! Все починається з людей та їхнього досвіду. Запитайте себе, на кого цей товар розрахований і як ми можемо зробити комунікацію з нашими потенційними покупцями більш приємною чи ефективною. Поставте в центрі кампанії ЛЮДЕЙ.

Міф 2. Креативити в агентстві мають тільки креатори, еліта. Ні! Мислення та уява — це командний вид спорту, яким може займатися кожен в агентстві. І повинен. Частіше залучайте більше мізків, сердець, рук та очей до пошуку ефективних креативних рішень. Більше контактів, більше зустрічей, більше обговорень.

Міф 3. Кардинальні зміни в роботі НАДТО ВИТРАТНІ. Це небезпечна помилка. Інновації, прогрес і зміни сьогодні є економічним імперативом. Насправді катастрофічними стануть саме наслідки неінвестування у технологічні й стратегічні зміни та консервування існуючої стагнації.

Спалити бібліотеку

Дослідник і філософ з дизайну Дон Норман поставив питання: що ми можемо зробити, щоб наші технології розроблялися з урахуванням людей, були більш гуманними, більш корисними для потреб суспільства та людства?

Для нього це одне з найголовніших питань, що стоять перед світом. Я не можу з цим не погодитися

І саме для цього нам час палити брифи.

Джерело

Фото в тексті: Erwan Hesry / Unsplash


Читайте також: Найкращі ідеї народжуються там, де люди найменше сподіваються їх знайти — вважає Емі Стентон, засновниця та керівниця PR-агенції Stanton & Co. В своїй статті Емі Стентон виділяє 5 речей, без яких, на її думку, народження інновацій просто неможливе.

Теги: креативменеджментринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.