Креативу в «наружке» быть! PRIME Group наградит самую оригинальную out of home работу на КМФР

Оператор наружной рекламы PRIME Group и Киевский международный фестиваль рекламы продолжают отмечать лучшие дизайнерские работы на украинском рынке наружной рекламы. На 20-м КМФР, который в этом году пройдет с 29 мая по 1 июня в Одессе, компания вручит специальную награду «За смелость» в категории out of home.

Премия учреждена PRIME Group в 2017 году. Ее задача — поощрять рекламное сообщество чаще «выходить за рамки» и вернуть наружной рекламе корону креативности.

Награда «За смелость» — бронзовая статуэтка в виде журавлиного крыла — призвана напоминать рекламистам, что в их деле не стоит соглашаться на «синицу в руках», замахнувшись на «журавля».

Катерина Храмова, управляющий партнер PRIME Group: «Наружная реклама — в первую очередь имиджевая реклама. Отсюда и приоритет креативности. Мы хотим выделить лучшие, с нашей точки зрения, решения и дать ориентир тем, чья задача создавать великие бренды. Надеюсь, в этом году нам будет особенно сложно выбрать такую работу. Коллеги, дерзайте!».

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...