Креативный директор Publicis Groupe Ник Лоу может уйти в Apple

Ник Лоу, креативный директор Publicis Groupe и президент Publicis Communications, покидает холдинг, пишет изданиеAdAge со ссылкой на источники.

По данным издания, Лоу планирует перейти в Apple. Какую должность он займет там, пока неизвестно. Сам Ник Лоу не прокомментировал свой уход. Не ответили на запрос издания и в Apple. Publicis Groupe отказалась от комментариев и назвала эту информацию «слухами».

Холдинг привлек Лоу к работе в качестве глобального креативного директора в январе 2018 г.; в мае он приступил к исполнению обязанностей.
В этой должности Лоу отвечал за работу таких агентств холдинга, как Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis Worldwide, BBH и Fallon. Он также возглавляет программу The Power of One, которая предлагает клиентам маркетинговые решения, управляемые на уровне холдинга.
Источник: https://adindex.ru/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.