Креативність – це українська національна ідея

Українські креатори та рекламісти приєднались до Всеукраїнського флешмобу із закликом підписати петицію на сайті Президента України в підтримку того, що креативність – це українська національна ідея.

На прикладі розвинених країн світу добре видно, як фокус з ресурсоорієнтованої економіки зміщується в сторону інноваційної, як ідеї стають найціннішою валютою.

Якщо поглянути на стан творчих професій в Україні сьогодні, можна також помітити дуже позитивні тенденції. Український філм-продакшн визнали найкращим у 2018 році, а різноманітні відео-студії займають заслужені місця у Топ-100 світового рейтингу. Молоді та цілеспрямовані спеціалісти перетворили IT в Україні на величезну індустрію вартістю 5 мільярдів доларів. Понад 2000 стартапів міжнародного рівня стартували з України. На тижнях високої моди все більшою популярністю користуються роботи українських дизайнерів. В Україні повним ходом генерують креатив представництва багатьох міжнародних та локальних рекламних агенцій. І це лише частина творчих надбань України за останні декілька років.

«Ми віримо, що креативність може стати національною ідеєю кожного українця. В Україні на державному рівні має сформуватися не просто творчий клас, але й креативні економіка, промисловість, соціальний устрій. Україна має стати середовищем з рівними сприятливими умовами для створення і реалізації нових ідей. Творча спільнота повинна стати двигуном, який просуватиме цю національну креативну платформу серед широкої аудиторії.» – йдеться у петиції.

До флешмобу вже приєднались представники провідних комунікаційних агентств України, медіа компаній та інші гравці рекламно-комунікаційного ринку України.

Електронна петиція, адресована Президентові України, розглядається за умови збору на її підтримку не менш як 25 тисяч підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції.

Запрошуємо всіх, хто розділяє дану ідею, приєднатися до флешмобу і підписати петицію. Для підписання петиції необхідно перейти за посиланням та внести особисті дані – ім’я, прізвище та ідентифікаційний номер.

Замість післямови:  Гарні та вчасні ідеї потрібно всіляко підтримувати. Але варто дещо зауважити, задля збереження історичної справедливості. Просто нагадаємо, що в 2015 році в Україні було проведено Перший  Форум креативних індустрій, мета якого була такою ж, як в авторів петиції – зробити Україну світовою креативною державою. Організатори форуму (Офіційне представництво Cannes Lions в Україні та портал Reklamaster.com)не чекали, що креативність в державі впроваджуватиметься кимось зверху – вони просто робили те, що вважали за потрібне та ефективне задля реалізації цієї мети.  І те, що колективний розум професійного співтовариства дійшов, нарешті, до необхідності зробити розвиток креативу пріоритетним в Україні, ми вважаємо ї своїм досягненням. А тому свідомо підтримуємо ініціативу ВРК та закликаємо до підтримки всіх, хто замислюється про майбутнє – своє і країни.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...