Креативний директор MONIKER серед спікерів Ad Black Sea 2018

20-22 вересня у сонячному Батумі, Грузія відбудеться четвертий міжнародний фестиваль реклами Ad Black Sea 2018. У програмі фестивалю: пізнавальна семінарська програма, нетворкінг, вражаючі вечірки та тільки яскраві емоції. У рамках семінарської програми Ad Black Sea 2018 виступить Luna Maurer, креативний директор та співзасновниця дизайн-студії Moniker, Нідерланди, із темою «The Rules of the Game».

Luna Maurer представить деякі свої проекти та покаже, як невеликі експерименти на майданчику перетворюються на вражаючі проекти для широкого загалу. У своєму виступі «The Rules of the Game» вона детально розгляне особливості поведінки натовпу, розкаже про цензуру, співпрацю, авторство, здоровий баланс між свободою та її обмеженням.

Moniker – це дизайн-студія, розташована в Амстердамі. Студія досліджує соціальні наслідки технологій – як люди використовують їх та як це впливає на повсякденне життя кожного. Принципи їхнього методу роботи були викладені в Маніфесті Умовного Дизайну (Conditional Design Manifesto). Замість просто дизайну, вони зацікавлені в правилах, які генерують дизайн і середовище, в якому дизайн розвивається. Громадськість часто відіграє вирішальну роль у їх проектах: музичних відеороликах, інсталяціях в музеях, виставах, цифрових кампаніях та майстер-класах. Пропонуємо переглянути деякі із робіт студії.

Аби відвідати семінарську програму Ad Black Sea 2018, а також зануритися у море розваг, нових знайомств, веселощів та приємних емоцій, – необхідно оформити акредитацію на сайті adblacksea.com до 14 вересня включно.

Не бійтеся вириватися із своєї зони комфорту, адже за нею на вас чекають нові відкриття!

Чекаємо вас у Батумі, Грузія 20-22 вересня.

Якщо у вас виникнуть запитання, просимо звертатись до оргкомітету (0038044) 490-90-30 або писати на пошту [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...