20-22 вересня у сонячному Батумі, Грузія відбудеться четвертий міжнародний фестиваль реклами Ad Black Sea 2018. У програмі фестивалю: пізнавальна семінарська програма, нетворкінг, вражаючі вечірки та тільки яскраві емоції. У рамках семінарської програми Ad Black Sea 2018 виступить Luna Maurer, креативний директор та співзасновниця дизайн-студії Moniker, Нідерланди, із темою «The Rules of the Game».

Luna Maurer представить деякі свої проекти та покаже, як невеликі експерименти на майданчику перетворюються на вражаючі проекти для широкого загалу. У своєму виступі «The Rules of the Game» вона детально розгляне особливості поведінки натовпу, розкаже про цензуру, співпрацю, авторство, здоровий баланс між свободою та її обмеженням.

Moniker – це дизайн-студія, розташована в Амстердамі. Студія досліджує соціальні наслідки технологій – як люди використовують їх та як це впливає на повсякденне життя кожного. Принципи їхнього методу роботи були викладені в Маніфесті Умовного Дизайну (Conditional Design Manifesto). Замість просто дизайну, вони зацікавлені в правилах, які генерують дизайн і середовище, в якому дизайн розвивається. Громадськість часто відіграє вирішальну роль у їх проектах: музичних відеороликах, інсталяціях в музеях, виставах, цифрових кампаніях та майстер-класах. Пропонуємо переглянути деякі із робіт студії.

Аби відвідати семінарську програму Ad Black Sea 2018, а також зануритися у море розваг, нових знайомств, веселощів та приємних емоцій, – необхідно оформити акредитацію на сайті adblacksea.com до 14 вересня включно.

Не бійтеся вириватися із своєї зони комфорту, адже за нею на вас чекають нові відкриття!

Чекаємо вас у Батумі, Грузія 20-22 вересня.

Якщо у вас виникнуть запитання, просимо звертатись до оргкомітету (0038044) 490-90-30 або писати на пошту [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...