Креативная обертка

С помощью нехитрых действий у любого человека получится из подарка милый котик, пингвин или мышка. Агентство Luckies of London, занимающееся производством уникальных подарков, выводит обёртку подарков на совершенно новый уровень.

Фото: thedieline.com Идея создания обёртки Animal Gift Wrap появилась после размышлений о том, что процесс вручения подарка должен быть таким же особым как то, что внутри него. Всем хочется, чтобы подарки были запоминающимися, и обёрточная бумага Animal Gift Wrap является идеальным решением этой проблемы.

Фото: thedieline.com Белые медведи и пингвины, слоны и кролики — всего в наборе обёрток доступно 24 комбинации, которые подойдут к любому событию. Есть также шанс того, что милая зверюшка понравится обладателю подарка так сильно, что ему будет неважно, что находится внутри него.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

LIONS Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.