Для наружной рекламы выбран эффектный момент взаимоотношений героев, когда красный и жёлтый выталкивают своего огромного синего друга, в котором в три раза больше шоколада, чем в них, обычных M&M’s, за пределы конструкции.
Нестандартное outdoor-размещение в Амстердаме, Утрехте, Гааге, Роттердаме, Бреда, Алмере и Лейдене – результат совместной работы креативного агентства FHV BBDO, медийных Kinetic и MediaCom и оператора наружной рекламы JCDecaux.
Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...
Як відомо, пробіотики — живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...
Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...