Красно-белый сюрприз для синих воротничков

 

Компания Сocaola по-прежнему конкурирует за позиции лидера рынка на Ближнем Востоке. Основной задачей было увеличить привязанность потребителей к бренду.

 

Агентство провело исследования и обнаружило, что большая часть потребительского сегмента в ОАЭ состояла из «синих воротничков», которые оставили свои семьи в Южной Азии и переехали на заработки в ОАЭ. Поэтому было принято решения установить в трудовых лагерях по всем ОАЭ телефонные будки, которые были созданы специально под CocaCola, денежной единицей которых были крышечки от бутылок CocaCola.

 

1 крышечка – 3 минуты разговора международной связи.

 

Это было великолепным решением для данного потребителя, Coca-Cola дала им именно то, чего им не хватало в данный момент – общения с близкими.

 

Конечно же любые нестандартные, креативные решения сопровождаются прямой рекламой, поэтому была задействована наружная реклама для освещения проекта. А также агентство создало рекламный видеоролик (с видеокамер, установленных в телефонных будках) и подобрало несколько каналов коммуникации СМИ, на которых транслировался видеоматериал. Проведение такой рекламной кампании показало хорошую эффективность, любовь к бренду Coca-Cola повысилось на 13,55%, а также увеличились продажи на 6,7% в ОАЭ.

 

Со всеми победителями «Dubai Lynx Awards» вы можете ознакомиться
http://www.dubailynx.com/winners/2015/

 

Медиа партнером фестиваля в Украине выступила компания ORT Media.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Альтернативний шлях еволюції: стартувала рекламна кампанія від першого натурального енергетика NON STOP Evo

З NON STOP Evolution історія виходить на новий виток, де природа та людина врешті досягають взаємної злагоди. 1 липня інноваційний, ...

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...