Космічно – і стримано. У DIEVO з’явилася нова айдентика

Digital-агенція повного циклу DIEVO закінчує 2018 рік з новою айдентикою і власним сайтом

 За неповні 3 роки команда DIEVO (входить до групи компаній NOSTRA Communications Group) здійснила гіперстрибок: від молодого стартапу з шістьма космокотиками на борту – до digital-агенції повного циклу, яка входить до ТОП-15 digital-агенцій згідно з рейтингом «Вибір рекламодавця» за підсумками EFFIE 2016–2017 років, та ТОП-20 медіа-агенцій за підсумками 2018 року.

 Такий стрибок було закладено в ДНК і назву агенції – DIEVO, – що є похідною від словосполучення digital evolution. Еволюційний підхід до комунікацій у цифровому середовищі, невпинний рух уперед і втілення дійсно «дієвих» та ефективних проектів – три реактивних двигуна, які успішно рухають агенцію вперед.
Саме тому за досить короткий термін DIEVO стало успішним гравцем українського ринку інтернет-реклами й активно працює над його розвитком у складі Бюро інтерактивної реклами (IAB Ukraine), Інтернет-асоціації України (ІнАУ) та Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК).

Зміна айдентики для DIEVO – це логічний крок, до якого вели всі трансформації в агенції за ці неповні 3 роки. На початку 2016-го команда агентства вирушила у відкритий простір української інтернет-реклами під лого зі стилізованим супутником на орбіті та у космічних шоломах.

Космос, як метафора еволюції досягнень людства, для молодої команди DIEVO – більше ніж символ. Це основа корпоративного стилю агенції, яке докладає постійних зусиль, щоб залишатися серед фальконів діджитал-галактики.
Тож оновлена айдентика продовжує космічну тематику, але у більш дорослому мінімалістичному стилі.
Сьогодні DIEVO – це:

  • Команда з 28 професіоналів, готова до буть-яких професійних викликів і нестандартних завдань, яка веде ефективну роботу за 5 напрямками: стратегія, креатив, SMM, продакшн та медіа-реклама.
  • Понад 20 постійних клієнтів – міжнародних та українських компаній, серед яких Kimberly-Clark, MTI, Lenovo, Kärcher, Diageo, Bunge та інші.
  • Близько 30 ефективних проектів, об’єднаних єдиним підходом: зробити «дієво».
  • Власний корпоративний сайт https://www.dievo.agency , на якому можна прочитати про дієві проекти та задоволених клієнтів, познайомитися з командою DIEVO та зробити перший крок до тривалого і взаємовигідного партнерства.

«За ці майже 3 роки ми пройшли шлях, який для деяких агенцій потребує мінімум удвічі більше часу. Тож не дивно, що ми досить швидко подорослішали, а дорослій агенції притаманна більш стримана й водночас стильна айдентика. Звучить дивно, що весь цей час ми вдало робили бізнес, не маючи власного сайту і, до речі, це було одним з найчастіших запитань на співбесідах. Я дуже радий, що ми нарешті зробили, притому виключно власним ресурсом талановитої дизайн-команди, як дизайн нашого власного сайту, так і нову трендову айдентику». – Іван Кучеренко, керуючий партнер агенції DIEVO.

«Від початку заснування агенції ми хотіли показати основний принцип роботи команди, який закладено у нашу назву, тому всі наші зусилля були спрямовані на реалізацію «дієвих» проектів, а для айдентики нам вистачало логотипу, темплейту презентацій та візитівок. Проте з подальшим розвитком виникли і більш амбітні цілі, для виконання яких цього «набору початківця» стало замало 🙂

Разом із новою стриманою стилістикою у нас з’явився довгоочікуваний корпоративний сайт, на якому можна знайти всю інформацію про агенцію, а також зв’язатися з нами для співпраці». – Андрій Чуйко, директор зі стратегії та креативу агенції DIEVO.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...