В преддверии старта продаж, назначенного на 25 сентября, источники показали, как выглядят коробки iPhone 6s. Всего их будет четыре — по количеству расцветок корпуса. Фотографии четырёх упаковок iPhone 6s, на которых запечатлён смартфон с заставкой в виде изображения сиамских боевых рыб, сделаны на фоне картонных коробок, предназначенных для отправки в магазины Apple Store. По своему дизайну упаковочная коробка новых iPhone почти не отличается от той, в которую упакованы iPhone 6 и iPhone 6 Plus.

Как пишет AppleInsider, Apple активно готовится к старту первой волны продаж iPhone 6s и iPhone 6s Plus. На это указывает и тот факт, что статус заказа у многих покупателей, оформивших предзаказ на новые iPhone в интернет-магазине Apple Store, изменился с «обработка заказа» на «подготовка к транспортировке».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...