Коробочка как элемент продвижения

В преддверии старта продаж, назначенного на 25 сентября, источники показали, как выглядят коробки iPhone 6s. Всего их будет четыре — по количеству расцветок корпуса. Фотографии четырёх упаковок iPhone 6s, на которых запечатлён смартфон с заставкой в виде изображения сиамских боевых рыб, сделаны на фоне картонных коробок, предназначенных для отправки в магазины Apple Store. По своему дизайну упаковочная коробка новых iPhone почти не отличается от той, в которую упакованы iPhone 6 и iPhone 6 Plus.

Как пишет AppleInsider, Apple активно готовится к старту первой волны продаж iPhone 6s и iPhone 6s Plus. На это указывает и тот факт, что статус заказа у многих покупателей, оформивших предзаказ на новые iPhone в интернет-магазине Apple Store, изменился с «обработка заказа» на «подготовка к транспортировке».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...