Коробка превращается…

Большинство продуктов, продаваемых сегодня в магазинах, выпускается в упаковке. После использования она становится бесполезной, и обычно выбрасывается. Студентка из Нидерландов Карин Хильгенкамп (Karin Hilgenkamp) решила бороться с этой проблемой своим творчеством. Она придумала экологичный способ упаковать продукт, в данном случае — зеркальную камеру.

Фото: packagingoftheworld.com

Основная идея заключается в том, чтобы сохранить упаковку после основного использования. После того, как фотоаппарат извлечён из коробки, можно нажать на перфорированные стороны внешнего картонного каркаса и обнаружить под ними инструкцию по эксплуатации устройства. Так вы получаете коллекцию из пяти небольших буклетов, которые можно хранить внутри ещё одного отделения упаковки. Поскольку используется большая часть материала оригинальной упаковки, это делает данный концепт очень экологичным.

Фото: packagingoftheworld.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...