Конкурс «Найкраще корпоративне медіа України 2020» оголосив переможців

На бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2021» підбили підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2020»

Ґран-прі конкурсу нагороджені такі корпоративні проєкти:

  • «Брокард-Україна» — корпоративна сторінка instagram.com/uabrocard
  • ДТЕК Мережі — корпоративний канал ДТЕК Мережі в Viber і Telegram
  • ПУМБ — бізнес-сторінка facebook.com/pumbua
  • НАК «Нафтогаз України» — корпоративна сторінка facebook.com/NaftogazUA
  • Credit Agricole Bank — корпоративний fb Credit Agricole Ukraine Career
  • Корпорація «Біосфера» — корпоративний сайт biosphere-corp.com
  • ДТЕК Енерго — корпоративний застосунок «Портал ДТЕК Енерго»
  • Корпорація «Біосфера» — корпоративний фільм Biosphere Team: together apart!
  • «Донецьксталь» — корпоративний відеопроєкт #МОЯБЕЗОПАСНОСТЬ
  • «АрселорМіттал Кривий Ріг» — іміджевий фільм «України краса починається з кожного з нас»
  • «Астарта-Київ» — електронне видання «Вісник АСТАРТИ»
  • КЕРНЕЛ -—корпоративний дайджест Топ новин Kernel
  • Carlsberg Ukraine — звіт зі сталого розвитку 2019
  • НАК «Нафтогаз України» — корпоративний звіт «До нових вершин» 2019
  • «Донбасенерго» — корпоративна газета «Наша генерация»
  • «Брокард-Україна» — журнал для клієнтів BROCARD parfums
  • «Фармак» — видання категорії B2B Science Inside
  • Premier Hotels and Resorts — видання категорії B2C Premier Club Magazine
  • КЕРНЕЛ — видання категорії B2P «Наша Компания Кернел»
  • «Фармак» — корпоративна книжка «Буде тобі наука: українські вчені, які змінюють світ»
  • ПУМБ — product-календар «ПУМБ: створюємо дивовижне»
  • НЕК «Укренерго» — корпоративна книга «Електроенергетика України, історичний екскурс»
  • «Донбасенерго» — корпоративний календар «Моя робота — справжній космос!»
  • Корпорація «Біосфера» — корпоративний сувенир «Новорічний сувенір для партнерів»
Конкурс «Найкраще корпоративне медіа України 2020» оголосив переможців

Переглянути роботи учасників конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2020» та результати рейтингу можна за посиланням.

Цього року організатори додали нову номінацію під назвою «За інновації, мудрість і креатив». У цій категорії були відзначені компанії, які показють приклад системного інноваційного наповнення каналів комунікації. Цією нагородою відзначені нові підходи у вирішенні комунікативних завдань, цікаві рішення на рівні стратегій та інструментів.

Володарями призу «Мудра сова на квітучому дереві граната» стали компанії: Credit Agricole Bank, «Фармак», iPay.ua, Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед, Центр Разумкова, SHABO, Jasmine Lingerie, Lantmännen AXA, ЖАН niche concept, «Рабен Україна».  

Членами журі конкурсу цього року виступили: Оксана Тодорова, президентка АКМУ; Євген Веліканов, генеральний директор iPay.ua; Ірина Кузнєцова, директорка DIALLA Communications; Дмитро Олтаржевський, доктор наук із соціальних комунікацій; Марія Бородай, незалежна консультантка з комунікацій; Максим Білявський, експерт Центру Разумкова; Наталія Волошина, виконавча директорка АВІРСУ.

На розгляд членів журі було подано 86 корпоративных проєктів, створених вітчизняними та міжнародними компаніями.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...