Конкурс «Найкраще корпоративне медіа України 2020» оголосив переможців

На бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2021» підбили підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2020»

Ґран-прі конкурсу нагороджені такі корпоративні проєкти:

  • «Брокард-Україна» — корпоративна сторінка instagram.com/uabrocard
  • ДТЕК Мережі — корпоративний канал ДТЕК Мережі в Viber і Telegram
  • ПУМБ — бізнес-сторінка facebook.com/pumbua
  • НАК «Нафтогаз України» — корпоративна сторінка facebook.com/NaftogazUA
  • Credit Agricole Bank — корпоративний fb Credit Agricole Ukraine Career
  • Корпорація «Біосфера» — корпоративний сайт biosphere-corp.com
  • ДТЕК Енерго — корпоративний застосунок «Портал ДТЕК Енерго»
  • Корпорація «Біосфера» — корпоративний фільм Biosphere Team: together apart!
  • «Донецьксталь» — корпоративний відеопроєкт #МОЯБЕЗОПАСНОСТЬ
  • «АрселорМіттал Кривий Ріг» — іміджевий фільм «України краса починається з кожного з нас»
  • «Астарта-Київ» — електронне видання «Вісник АСТАРТИ»
  • КЕРНЕЛ -—корпоративний дайджест Топ новин Kernel
  • Carlsberg Ukraine — звіт зі сталого розвитку 2019
  • НАК «Нафтогаз України» — корпоративний звіт «До нових вершин» 2019
  • «Донбасенерго» — корпоративна газета «Наша генерация»
  • «Брокард-Україна» — журнал для клієнтів BROCARD parfums
  • «Фармак» — видання категорії B2B Science Inside
  • Premier Hotels and Resorts — видання категорії B2C Premier Club Magazine
  • КЕРНЕЛ — видання категорії B2P «Наша Компания Кернел»
  • «Фармак» — корпоративна книжка «Буде тобі наука: українські вчені, які змінюють світ»
  • ПУМБ — product-календар «ПУМБ: створюємо дивовижне»
  • НЕК «Укренерго» — корпоративна книга «Електроенергетика України, історичний екскурс»
  • «Донбасенерго» — корпоративний календар «Моя робота — справжній космос!»
  • Корпорація «Біосфера» — корпоративний сувенир «Новорічний сувенір для партнерів»
Конкурс «Найкраще корпоративне медіа України 2020» оголосив переможців

Переглянути роботи учасників конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2020» та результати рейтингу можна за посиланням.

Цього року організатори додали нову номінацію під назвою «За інновації, мудрість і креатив». У цій категорії були відзначені компанії, які показють приклад системного інноваційного наповнення каналів комунікації. Цією нагородою відзначені нові підходи у вирішенні комунікативних завдань, цікаві рішення на рівні стратегій та інструментів.

Володарями призу «Мудра сова на квітучому дереві граната» стали компанії: Credit Agricole Bank, «Фармак», iPay.ua, Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед, Центр Разумкова, SHABO, Jasmine Lingerie, Lantmännen AXA, ЖАН niche concept, «Рабен Україна».  

Членами журі конкурсу цього року виступили: Оксана Тодорова, президентка АКМУ; Євген Веліканов, генеральний директор iPay.ua; Ірина Кузнєцова, директорка DIALLA Communications; Дмитро Олтаржевський, доктор наук із соціальних комунікацій; Марія Бородай, незалежна консультантка з комунікацій; Максим Білявський, експерт Центру Разумкова; Наталія Волошина, виконавча директорка АВІРСУ.

На розгляд членів журі було подано 86 корпоративных проєктів, створених вітчизняними та міжнародними компаніями.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.

Портал HomeAdvisor розглянув архітектурні споруди у відеоіграх

Архітектурні споруди у відеоіграх були представлені у вигляді воксельних моделей, щоб краще передати структурні деталі цих віртуальних витворів мистецтва.