Комунікації для соцпроектів: у Києві пройде social rave

3–4 листопада на студії Lightfield Production у Києві пройде social rave. Це новий формат фестивалю соцреклами Molodiya Festival, який пропонує 2 доби теорії і практики з комунікацій. Участь безкоштовна, за попередньою реєстрацією.

«social rave – місце для колаборації громадських активістів та креаторів. Ми зберемо разом людей, які роблять притомні соціальні проекти і людей, які роблять притомні комунікації. Разом, з ранку до ночі, ми робитимемо соцрекламу», – пояснюють організатори.

48 годин учасники матимуть доступ до стокових відео на Depositphotos, монтажних майданчиків та простору студії. Паралельно проходитимуть нон-стоп лекції і воркшопи рекламістів, фахівців з комунікацій та проект-менеджерів, серед них: Гліб Петров (Madcats Agency), Юрій Марченко (Платформа), Олександр Смірнов (TABASCO), Ольга Ситник (Postmen), Владислав Грезєв (TEDxKyiv), Павло Ліневич (Dgbee), Євгенія Драч (фотограф, волонтерка), Владислав Волочай (Southwest concept büro, Katacult, Крутознавство), повний список спікерів – невдовзі на сторінці події.

Для учасників social rave буде нетворкінг із власниками соціально відповідального бізнесу, урядовцями та представниками фондів. Також пройде пітчинг для Міністерства інформаційної політики та презентація свіжої кампанії Програми розвитку ООН в Україні.

У фіналі події покажуть найкращі ролики Molodiya Festival та нагородять переможців. У позаконкурсній програмі – добірка кейсів від словенського фестивалю креативності Golden Drum.

«Ми вирішили створити цей майданчик для спільної роботи креаторів та активістів із двох причин: для того, щоб комунікації третього сектору перестали бути до смерті нудними; для того, щоб креатори частіше цікавилися соціальними процесами і долучалися до них», – каже співзасновниця Molodiya Festival Наталя Шевчук

Участь безкоштовна, попередня реєстрація обов’язкова:

https://goo.gl/forms/YjP1KYcOg8U5997s1

Подія у фб: https://www.facebook.com/events/246260682748629/

Організатори: Molodiya Festival, Depositphotos та Lightfield.Productions.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...