Компанія WOG перемогла в двох номінаціях  бізнес-премії «Private Label-2019»

Компанія WOG отримала перемогу в двох номінаціях Національної премії «Private Label-2019». Нагородження переможців відбулося 29 серпня в рамках ХI Всеукраїнської практичної конференції «Private Label-2019: Формула синергії рітейлера і постачальника». Ініціатором і організатором події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.

Номінації, у яких отримав нагороди WOG, – «Впізнаваність торгової марки» та «Кращий проект Private Label року».

«Отримання першості відразу в двох номінаціях найпрестижнішої бізнес-премії країни – це надважлива подія, це справжнє визнання успішної реалізації даного напрямку діяльності компанії як споживачами, так і ринком в цілому. Ми і надалі працюватимемо над розвитком та удосконаленням продуктів наших ТМ. Адже така висока оцінка дає енергію та ентузіазм працювати ще більше та ще краще. Тому, звісно, що і в майбутньому будемо радувати клієнтів якісними та оригінальними продуктами з нашим бренд-лейбл і сподіваємося утримувати лідерство в даному напрямку й надалі», – говорить директор дирекції громадського харчування WOG Пятаков Максим.

«Найкавовіша кава», завдяки якій WOG переміг в номінації «Впізнаваність торгової марки», є однойменним інгредієнтом кавового проекту «Найкавовіша кава», який успішно існує з 2014 року. «Найкавовіша кава» – це унікальний бленд з відібраних кавових зерен, які ідеально підходять для приготування еспресо та напоїв на основі еспресо.

Головну перемогу «Private Label-2019» – першість в номінації «Кращий проект Private Label року» – компанія отримала за проект DRIP COFFEE, який є візитною карточкою WOG CAFE у потягах «Інтерсіті+». Методика приготування дріп-кави полягає в проливі гарячої води через шар кави, що знаходиться в індивідуальному фільтрі.

«Private Label» – це Міжнародна щорічна практична зустріч (з 9.09.2009), яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати і/або продовжити співпрацю, визначити стратегії і тактики ефективного розвитку бізнесу. Ініціатором і організатором Події виступає B2B Медіа-Група Trade Master Group. Національна премія PrivateLabel-2019 – це бізнес-нагорода, що відзначає досягнення виробників і мереж в області розвитку ВТМ і взаємодії з рітейлерами і постачальниками в номінаціях:

  • кращий проект Private Label,
  • внесок в розвиток товарної категорії,
  • динаміка розвитку ВТМ,
  • впізнаваність торгової марки,
  • інновація року,
  • найефективніша ВТМ,
  • кращі умови співпраці.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.