Компанія WOG перемогла в двох номінаціях  бізнес-премії «Private Label-2019»

Компанія WOG отримала перемогу в двох номінаціях Національної премії «Private Label-2019». Нагородження переможців відбулося 29 серпня в рамках ХI Всеукраїнської практичної конференції «Private Label-2019: Формула синергії рітейлера і постачальника». Ініціатором і організатором події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.

Номінації, у яких отримав нагороди WOG, – «Впізнаваність торгової марки» та «Кращий проект Private Label року».

«Отримання першості відразу в двох номінаціях найпрестижнішої бізнес-премії країни – це надважлива подія, це справжнє визнання успішної реалізації даного напрямку діяльності компанії як споживачами, так і ринком в цілому. Ми і надалі працюватимемо над розвитком та удосконаленням продуктів наших ТМ. Адже така висока оцінка дає енергію та ентузіазм працювати ще більше та ще краще. Тому, звісно, що і в майбутньому будемо радувати клієнтів якісними та оригінальними продуктами з нашим бренд-лейбл і сподіваємося утримувати лідерство в даному напрямку й надалі», – говорить директор дирекції громадського харчування WOG Пятаков Максим.

«Найкавовіша кава», завдяки якій WOG переміг в номінації «Впізнаваність торгової марки», є однойменним інгредієнтом кавового проекту «Найкавовіша кава», який успішно існує з 2014 року. «Найкавовіша кава» – це унікальний бленд з відібраних кавових зерен, які ідеально підходять для приготування еспресо та напоїв на основі еспресо.

Головну перемогу «Private Label-2019» – першість в номінації «Кращий проект Private Label року» – компанія отримала за проект DRIP COFFEE, який є візитною карточкою WOG CAFE у потягах «Інтерсіті+». Методика приготування дріп-кави полягає в проливі гарячої води через шар кави, що знаходиться в індивідуальному фільтрі.

«Private Label» – це Міжнародна щорічна практична зустріч (з 9.09.2009), яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати і/або продовжити співпрацю, визначити стратегії і тактики ефективного розвитку бізнесу. Ініціатором і організатором Події виступає B2B Медіа-Група Trade Master Group. Національна премія PrivateLabel-2019 – це бізнес-нагорода, що відзначає досягнення виробників і мереж в області розвитку ВТМ і взаємодії з рітейлерами і постачальниками в номінаціях:

  • кращий проект Private Label,
  • внесок в розвиток товарної категорії,
  • динаміка розвитку ВТМ,
  • впізнаваність торгової марки,
  • інновація року,
  • найефективніша ВТМ,
  • кращі умови співпраці.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IKEA інструктує, як екологічно розбирати її меблі

Компанія IKEA опублікувала детальні інструкції з розбирання своїх найпопулярніших меблів. Як пояснює компанія на своєму сайті, інструкції створено з метою підтримки екології ...

Солодка амністія: як дизайн паковання солодощів змінює категорію

Працюючи з дизайном паковання в категорії солодощів, команда Dozen Agency спостерігає, як трансформується категорія, її зовнішній вигляд і сам принцип ...

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

Як показують результати січневого соціологічного опитування* компанії Research & Branding Group, на початку 2021 року половина українців (51%) в якості ...

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...