Компания Oreo воссоздала из печенья заставку «Игры престолов»

В преддверии финального сезона «Игры престолов» компания Oreo бросила все усилия на сотрудничество с этим столпом поп-культуры от HBO. В частности, было объявлено о том, что Oreo выпустит ограниченную партию печенья с гербами домов Ланнистер, Таргариен и Старк и с эмблемой Короля Ночи. Так что да, если захотите, вы сможете пообгрызать Королю Ночи уши.

Кроме того, во вторник этот бренд сладостей выложил в сеть свой оммаж на такую узнаваемую заставку «Игры престолов». Ролик, сделанный совместно с креативным агентством Elastic (тем самым агентством, которое создало оригинальную заставку сериала), воспроизводит начальные титры, используя 2 750 печенек Oreo.

То, как печеньки выстраиваются в столбики, складываются и крутятся, собираясь в карту Вестероса и Эссоса, являет собой поразительно завораживающее зрелище. Серьезно, рука сама так и тянется нажать на повтор видео.

«Гербовое» печенье появится в магазинах США 8 апреля.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

Нова реклама Nike на двох екранах показує, чому спорт не спинити

Реклама Nike на двох екранах була зроблена виключно з архівних матеріалів. Події на кожному з екранів, разом утворюють єдину цілісну сцену.

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...