Компания Oreo воссоздала из печенья заставку «Игры престолов»

В преддверии финального сезона «Игры престолов» компания Oreo бросила все усилия на сотрудничество с этим столпом поп-культуры от HBO. В частности, было объявлено о том, что Oreo выпустит ограниченную партию печенья с гербами домов Ланнистер, Таргариен и Старк и с эмблемой Короля Ночи. Так что да, если захотите, вы сможете пообгрызать Королю Ночи уши.

Кроме того, во вторник этот бренд сладостей выложил в сеть свой оммаж на такую узнаваемую заставку «Игры престолов». Ролик, сделанный совместно с креативным агентством Elastic (тем самым агентством, которое создало оригинальную заставку сериала), воспроизводит начальные титры, используя 2 750 печенек Oreo.

То, как печеньки выстраиваются в столбики, складываются и крутятся, собираясь в карту Вестероса и Эссоса, являет собой поразительно завораживающее зрелище. Серьезно, рука сама так и тянется нажать на повтор видео.

«Гербовое» печенье появится в магазинах США 8 апреля.

Источник

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...