Компания Amazon лучше знает, как приодеть своих покупателей

На днях компания Amazon объявила о запуске новой услуги в сфере моды. Теперь ее подписчикам из категории Prime будут каждый месяц предлагать подборку одежды. Услуга Personal Shopper предусматривает заполнение анкеты, в которой покупатели смогут указать свой размер и предпочтения в одежде. А затем получить подборку, которая должна соответствовать их вкусам.

Опросник охватывает, в числе прочего, ценовую категорию и варианты расцветки. После чего собранные данные передаются команде стилистов Amazon, которая, исходя из указанных предпочтений, выбирает бренды и предметы одежды.

В каждый такой ежемесячный набор войдет до восьми предметов. Покупатель может просмотреть подборку перед отправкой. А получив посылку, в семидневный срок все примерить и оплатить только то, что действительно решит оставить.

Пока что эта услуга доступна лишь для женщин, но вариант для мужчин тоже находится в разработке.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...