На днях компания Amazon объявила о запуске новой услуги в сфере моды. Теперь ее подписчикам из категории Prime будут каждый месяц предлагать подборку одежды. Услуга Personal Shopper предусматривает заполнение анкеты, в которой покупатели смогут указать свой размер и предпочтения в одежде. А затем получить подборку, которая должна соответствовать их вкусам.

Опросник охватывает, в числе прочего, ценовую категорию и варианты расцветки. После чего собранные данные передаются команде стилистов Amazon, которая, исходя из указанных предпочтений, выбирает бренды и предметы одежды.

В каждый такой ежемесячный набор войдет до восьми предметов. Покупатель может просмотреть подборку перед отправкой. А получив посылку, в семидневный срок все примерить и оплатить только то, что действительно решит оставить.

Пока что эта услуга доступна лишь для женщин, но вариант для мужчин тоже находится в разработке.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...