Команда жюри Design & Branding на Ad Black Sea 2017
Состав команды жюри конкурса Design & Branding:
 
·         Kalpesh Patankar, исполнительный креативный директор Y&R Dubai, Объединённые Арабские Эмираты
·         Muggie Ramadani, креативный директор и партнер Bold, Дания
·         Magnús Hreggviðsson, графический дизайнер ENNEMM, Исландия
·         Vladimir Lifanov, креативный директор Suprematika, Россия
·         Pavel Fuksa, креативный директор и графический дизайнер, Чехия
·         Ruslan Beridze, сооснователь MORE Studio, Грузия
·         Nadezhda Trifonova, основатель и креативный директор NRG Creative Boutique, Болгария
 
В этом году судьи будут оценивать креативность рекламных решений в дизайне в следующих категориях: Corporate & Brand Identity, Editorial/Books/Corporate Publishing/Catalogues, DM-materials and original business gifts, Calendars, Illustration & Photography, Packaging, Data Visualization, Self-promotion, Motion Graphics, и другие.
 
Ранее оргкомитет опубликовал команду жюри конкурса Digital & Mobile.
 
Стоит напомнить, что дедлайн подачи работ – 31 августа; не упустите возможность быть награжденными лидерами и креативными умами мировой рекламной индустрии.
 
Сайт фестиваля adblacksea.com открыт для ваших заявок. Если у вас возникнут какие-либо вопросы, не обращайтесь к оргкомитету: [email protected], Катерина Грабовская.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.