Когда грибы могут летать. Реклама дрожжей «Духмяна Хата» от Kinograf

Агентству Kinograf удалось возвести в степень преимущество дрожжей «Духмяна Хата».

Реклама дрожжей – казалось бы, не самая благодатная почва для фантазии. Чем могут удивить эти полезные в хозяйстве грибы? Однако, Kinograf удалось возвести в степень преимущество дрожжей «Духмяна Хата». Новую коммуникационную платформу бренда увенчал слоган «Легкие на подъем». А реализацию эта идея получила в серии бордов для наружной рекламы.

Агентство: Kinograf

Креативная группа: Виталий Кокошко

Святослав Спектор, Олег Киселица
Александр Титарчук, Даниил Ткаченко

Александра Бурякова, Елена Сидько

Як бачите, інколи бренди повинні бути готові задовольняти навіть дуже специфічний попит. Більш докладно і гостро – в матеріалі про їжака Соника

Перша книжка відомого «Видавництва Старого Лева» була саме про печиво, і спонсором видання виступили саме дріжджі. Подробиці – в інтерв’ю Мар’яни Савки

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.