Когда знаешь свое тело, возраст не помеха

Мир моды стремительно меняется. Большие бренды пересматривают свой взгляд на стандартных моделей и все чаще приглашают для съемок в рекламе манекенщиц, не обладающих заветными 90−60−90, или просто реальных женщин.

61-летняя модель Ясмина Росси  приняла участие в рекламной кампании купальников бренда Land of Women. Примечательно, что на фотографиях минимум ретуши, а у модели минимум макияжа. Организаторы фотосессии хотели сделать кампанию максимально естественной и подчеркнуть красоту этого возраста.

«Женщины в возрасте 50−60 лет знают свои тела так, как не знают 20-летние. У них совсем другой стиль, более утонченный», — рассказал Cosmopolitan представитель марки.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Собаче життя тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є собаче життя зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...