Кофе со льдом и угол зрения

Оптическая иллюзия – эффект смешивания кофе со льдом – проявлялась, когда пешеходы проходили мимо рекламного изображения и, соответственно, меняли угол зрения на него.

Цель outdoor-кампании, размещённой оператором наружной рекламы JCDecaux на 500 поверхностях уличных будок StreetTalk, – привлечь молодых горожан в магазины Costa Coffee, где летом можно попробовать кофе со льдом. В проекте были использованы таксофонные кабинки, расположенные неподалёку от заведений Costa Coffee. Кампания спланирована агентствами ZenithOptimedia и Meridian Outdoor и продлится две недели.

Помимо outdoor медиамикс включает прессу, instore, digital и PR.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

Apple створила сиквел до ролика «The Underdogs», який показує чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік Мета рейтингу – показати ...

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному ...

Фонд поддержки МСБ PRIME Group превысил 10 миллионов гривен

Оператор наружной рекламы PRIME Group оказал маркетинговую помощь украинским компаниям, бизнес которых пострадал от разрушительного влияния пандемии COVID-19. В рамках ...

Нова кампанія для бренду морозива Monaco від креативного агентства banda

У бренду морозива Monaco є ціла купа незаїжджених смаків. Так виникла ідея — донести, що морозиво Monaco зі своїми неочікуваними ...

Burger King за допомогою малюнків нагадав публіці, якою є зона покриття кожного ресторану

Споживачам було запропоновано створити власну інтерпретацію тих геометричних фігур, які утворює зона покриття кожного ресторану.