Кофе со льдом и угол зрения

Оптическая иллюзия – эффект смешивания кофе со льдом – проявлялась, когда пешеходы проходили мимо рекламного изображения и, соответственно, меняли угол зрения на него.

Цель outdoor-кампании, размещённой оператором наружной рекламы JCDecaux на 500 поверхностях уличных будок StreetTalk, – привлечь молодых горожан в магазины Costa Coffee, где летом можно попробовать кофе со льдом. В проекте были использованы таксофонные кабинки, расположенные неподалёку от заведений Costa Coffee. Кампания спланирована агентствами ZenithOptimedia и Meridian Outdoor и продлится две недели.

Помимо outdoor медиамикс включает прессу, instore, digital и PR.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.