Knorr раскрывает рецепты ваших блюд с Instagram

Агенство AnalogFolk создало кампанию «Eat Your Feed» для бренда Unilever. Таким образом, Knorr знает,  что вы хотите сегодня поесть, еще до вашего заказа, проанализировав все фото с едой с вашей ленты публикаций в Instagram.

Бренд Unilever запустил новую кампанию «Eat Your Feed», способную анализировать данные пользователей Instagram и предоставлять им персонализированные рецепты на основе их и интереса. Например, если вы путешествуете по Латинской Америке, отдыхаете в Греции или посещаете определенные типы ресторанов,  «Eat Your Feed» будет раскрывать персонализированные рецепты, которые выдаст по вашим фотографиям.

Лондонское креативное digital-агентство AnalogFolk работало над инструментом, который смог бы использовать визуальное распознавание и отдельные данные изображения для создания индивидуального алгоритма AI и обучения его к пониманию сообщений и соответствий к идеальному рецепту из базы данных рецептов Knorr. Пользователи могут подключиться, используя свою учетную запись в Instagram, и  сохранять рецепты или добавлять ингредиенты в свою корзину покупок.

В рамках кампании бренд откроет ресторан в течение одного дня 11 апреля в Лондоне, где тем, кто обедает, будут подаваться блюда, соответствующие их ленте в Instagram.

Диана Мехедок

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...