КМФР 2018 оголошує шорт-листи

Напередодні 19-ого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, оргкомітет оголошує шорт-листи. 

Подані до конкурсної програми роботи були оцінені 85 членами журі з 27 країн світу. Серед них вже визнані на міжнародній арені креатори, які мають солідний досвід суддівства на найбільш престижних конкурсах світу, а також люди, до думки яких прислухаються та кейсами яких надихаються.

Із повним списком шорт-листів можна ознайомитись за посиланням.

Бажаємо всім учасникам найбільш гідних нагород!

Переможці фестивалю, а також найбільш креативні агентства сезону України 2017/2018 будуть названі саме на Церемонії нагородження, що відбудеться 1 червня у Києві, ВДНГ, за адресою проспект Академіка Глушкова, 1, павільйон №3.

Не пропустіть шанс дізнатися імена щасливців першими!

Акредитуватись на фестиваль можна в день фестивалю, оскільки онлайн-реєстрація вже закрита. Стійка реєстрації буде розташована на вході до 3 павільйону, ВДНГ.

Якщо  у вас виникнуть запитання, звертайтеся в оргкомітет фестивалю: [email protected] (Ольга Підгорська).

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...