Клиентское жюри WOW DONE AWARDS 2017

Жюри Индустриальной вертикали будут рассматривать работы участников WOW DONE AWARDS 2017 отмечая не только оригинальность коммуникационного решения, но и его результативность для конкретного вида товаров, услуг, или для бренда и кампании.

В состав жюри Индустриальной вертикали WOW DONE AWARDS 2017 вошли такие представители:

·         Екатерина Белобловская, руководитель отдела маркетинга и рекламы Electrolux в Украине и странах Кавказа

·         Юрий Черненький, руководитель отдела маркетинговых коммуникаций, Киевстар

·         Анастасия Горишнякова, маркетинг-директор Kimberly-Clark Ukraine

·         Евгений Яценко, ATL&BTL Менеджер, Renault Ukraine

·         Екатерина Крыжановская, Media & Digital Manager, Nestle Ukraine

·         Тарас Маципура, менеджер по маркетингу, Львівське, Robert Doms

·         Валентина Швед-Гирняк, менеджер по маркетингу группы продуктов OTC, ZF POLPHARMA S.A.

·         Михаил Симонов, президент фестиваля «Серебряный Меркурий», вице-президент АКАР, вице-президент РАМУ

·         Ярына Зозуля, директор департамента маркетинга, Кредобанк

Напомним, что на фестивале будут работать три независимых друг от друга состава жюри. Со всеми судейскими командами фестиваля WOW DONE AWARDS 2017 можно ознакомиться по ссылке.

Прием работ открыт на официальном сайте non-media.com – дедлайн 24 февраля. Поэтому организационный комитет рекомендует поспешить с оформлением и загрузкой WOW-кейсов.

 

По всем вопросам участия в фестивале просим обращаться в организационный комитет: (0038 044) 490-90-30, [email protected] – Катерина Грабовская. 

 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...