Клиентское жюри WOW DONE AWARDS 2017

Жюри Индустриальной вертикали будут рассматривать работы участников WOW DONE AWARDS 2017 отмечая не только оригинальность коммуникационного решения, но и его результативность для конкретного вида товаров, услуг, или для бренда и кампании.

В состав жюри Индустриальной вертикали WOW DONE AWARDS 2017 вошли такие представители:

·         Екатерина Белобловская, руководитель отдела маркетинга и рекламы Electrolux в Украине и странах Кавказа

·         Юрий Черненький, руководитель отдела маркетинговых коммуникаций, Киевстар

·         Анастасия Горишнякова, маркетинг-директор Kimberly-Clark Ukraine

·         Евгений Яценко, ATL&BTL Менеджер, Renault Ukraine

·         Екатерина Крыжановская, Media & Digital Manager, Nestle Ukraine

·         Тарас Маципура, менеджер по маркетингу, Львівське, Robert Doms

·         Валентина Швед-Гирняк, менеджер по маркетингу группы продуктов OTC, ZF POLPHARMA S.A.

·         Михаил Симонов, президент фестиваля «Серебряный Меркурий», вице-президент АКАР, вице-президент РАМУ

·         Ярына Зозуля, директор департамента маркетинга, Кредобанк

Напомним, что на фестивале будут работать три независимых друг от друга состава жюри. Со всеми судейскими командами фестиваля WOW DONE AWARDS 2017 можно ознакомиться по ссылке.

Прием работ открыт на официальном сайте non-media.com – дедлайн 24 февраля. Поэтому организационный комитет рекомендует поспешить с оформлением и загрузкой WOW-кейсов.

 

По всем вопросам участия в фестивале просим обращаться в организационный комитет: (0038 044) 490-90-30, [email protected] – Катерина Грабовская. 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...