KIVI – для тех, кто разбирается

KIVI и THINKMcCANN в новой коммуникации обратились к тем, кто действительно разбирается в телевизорах.

Сделать смарт-выбор смарт-телевизора – дело не из легких. Но если вы как следует погрузитесь в тему, станете с Андроидом на «ты», а в понятиях 4K и HDR будете чувствовать себя, как рыба в H20, то точно выберете KIVI.

Ведь KIVI – для тех, кто не нуждается в лишних словах и длинных объяснений. Для тех, кто в теме, кто шарит, кто рубит фишку. Словом, для тех, кто разбирается.

Агентство

Associate Creative Director – Александр Нетребчук

Art Director – Анна Любченко

Copywriter – Алексей Бойчук

Client Service Director – Ольга Рожанковская

Account Director – Юлия Гуренко

Head of TV Production – Юрий Склярук

Клиент

Руководитель маркетинга бренда KIVI, ООО «Бигтрейд», – Мирослава Косович

Консультант по разработке бренда и стратегического маркетинга, компания WTF Consulting, – Виталий Ткаченко

Консультант по разработке бренда и стратегического маркетинга, компания WTF Consulting, – Сергей Венгер

Production: Toy Pictures

Director – Jonas Trukanas

DOP – Дмитрий Максименко

1 AD – Денис Швец

Executive Producer – Анна Кукшина

Producer – Елена Ситенко

Line Producer – Евгений Гурковский

Producer Assistant – Ольга Бараник

Production Manager – Татьяна Чайковская

Production Designer – Саша Дробот

Style – Дмитрий Гибшман

Casting: Jam Casting

Editor – Сергей Шурупов

Color Сorrection – Владислав Воронин

Post Production: CAMARADAS

 Music & Sound: Propeller

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.