Японское подразделение Nestle решило подойти креативно к проблеме борьбы с загрязнением окружающей среды. Об этом сообщается в пресс-релизе компании.

Nestle не просто заменит пластиковую упаковку в шоколадках KitKat на бумажную, но и предложит покупателям сделать из нее оригами-журавлика, написав на нем свое пожелание. Изменения затронут продукции из линейки KitKat Mini и KitKat Mini Original.

Nestle Japan рассчитывает полностью перейти на использование перерабатываемой упаковки к 2025 г. Эти изменения коснутся не только KitKat, но и продуктов других брендов.

Корпорация неоднократно критиковалась природозащитными организациями за одноразовую упаковку. Например, в рекламном ролике Greenpeace вендинговый автомат «съедает» главу по пластику Nestle вместо того, чтобы выдать ему очередную бутылку воды в пластиковой таре.
Источник: https://adindex.ru

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...