Kinograf сдаст Beer Point на финал Лиги Чемпионов

В преддверие Финала Лиги Чемпионов цены на аренду жилья несправедливо выросли. Beer Point, как настоящий европейский паб, совместно с креативным агентством Kinograf, не мог стоять в стороне и запустил акцию #FairBnB – Fair beer and breakfast.

В ночь финала, паб не закроется и будет работать до самого утра, чтобы приютить каждого фаната. Но есть одно правило: не спать, а пить пиво всю ночь! Со своей стороны, паб пообещал бесплатные зубные щетки и завтраки всем, кто останется у них на ночь. 
Для удобного бронирования паб создал странички на Couthsurfing и Facebook.
https://www.couchsurfing.com/users/2008260228
https://www.facebook.com/events/1992076354442666/
Чтобы достучатся до настоящих фанатов, Beer Point опубликовался в ливерпульской газете и запустил баннерную рекламу на мадридском фан-сайте. 
Не прошло и дня, как кампания получила вирусный эффект. Сначала о кампании написал фан-сайт Ливерпуля – Liverpool Echo (https://www.liverpoolecho.co.uk/news/liverpool-news/stranded-liverpool-fans-offered-free-14673365#ICID=FB-Liv-main), далее новость подхватили местные медиа и даже британский гигант Miror (https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/liverpool-fans-offered-free-accommodation-12557267?utm_source=google_news&utm_medium=referral&utm_campaign=google_news&utm_content=sitemap), с охватом более 76 миллионов уникальных просмотров в месяц. 
Фанаты тепло отреагировали на приглашение, активно комментируя его в социальных сетях. 
И пока счастливые фанаты пакуют чемоданы, Beer Point думает, где закупить побольше зубных щеток.

Клиент: 

Директор: Андрей Фесенко

Агентство:
Креативный директор: Олег Киселица
Стратегический директор: Ольга Кокошко
Копирайтеры: Александр Титарчук, Богдана Заец, Анастасия Захарова, Даниил Ткаченко.
Арт-директор: Дмитрий Гуменюк
Дизайнер: Елена Сидько
Стратеги: Вячеслав Балабанов, Сергей Ярош.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...