• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

19 Січня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень
Share on FacebookShare on Twitter

В базі даних GIPHY, що належить Facebook, зареєстровано понад 700 мільйонів користувачів з усього світу. А за час локдауну, як стверджує GIPHY, популярність GIF-зображень зросла ще більше. Саме гіфка часто є тим, що без зайвих церемоній здатне достукатися до глядачів. Ось ці п’ять кампаній з добірки організаторів Cannes Lions є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень.

Madden GIFerator (EA Games, Heat San Francisco, 2016)

Цей генератор гіфок дуже посприяв відновленню популярності франшизи відеоігор-симуляторів американського футболу Madden NFL і показав, як можна інтегрувати GIF-зображення у ширшу кампанію. Кампанія була цікавою, кумедною і допомогла підняти продажі на 14% порівняно з попереднім роком. Тобто гіфки виявилися доволі результативними для досягнення фінансових цілей компанії.

Never Gonna Gif You up (Absolut Vodka, Sebton/Co Stockholm, 2018)

Брендовий канал у базі GIPHY дозволив людям пропонувати одне одному напої, скориставшись GIF-зображеннями, наданими компанією. Ця креативна робота – доказ того, що опинитися в центрі соціального життя своєї аудиторії можна цілком ненав’язливо, за допомогою самих лише актуальних (та кумедних) гіфок.

The GIF Trilogy (San Miguel, Mullenlowe Madrid, 2018)

Ще одним прикладом креативного використання GIF-зображень є ось ця кінематографічна кампанія. До запуску нового бренда пива компанія San Miguel запросила іспанського режисера Алекса де ла Іглесіа зняти трилогію гіфок. Ці GIF-зображення отримали гучну прем’єру і стали хорошим прикладом того, як можна генерувати PR та провокувати жваве обговорення, поставившись до суперкоротких (на три секунди!) GIF-зображень, як до повноцінних повнометражних фільмів.

GIForade (Pepsico, VML Kansas City, 2018)

Пробитися до глядачів Супербоулу в епоху смартфонів не так вже й просто, особливо якщо ваша аудиторія – підлітки. Тому Gatorade створив понад 200 брендових GIF-зображень, давши юним вболівальникам можливість у реальному часі продемонструвати свою реакцію на події на полі. Навіть після чемпіонату зацікавлення аудиторії зберігалося ще довго, оскільки вдалий GIF-контент здатен добряче засісти в пам’яті.

Escalating GIFs (European Anti-Bullying Network (EAN), Ogilvy Frankfurt, 2018)

Чим більше разів ви запустите це GIF-зображення, тим гіршою стане побачена на ньому сцена. Асоціація EAN вирішила звернутися до підлітків, використовуючи знайомий їм формат, і у такий спосіб привернути увагу до проблеми цькування у школах. Для багатьох людей це стало шокуючим видовищем. До того ж на цих гіфках не актори, а підлітки, які й самі були жертвами булінгу.

Джерело

Теги: гуморкреативмаркетинг і комунікаціїсоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.