Кимодзи Кардашьянодзи

Скриншот с изображением всех доступных в наборе картинок она опубликовала в личном блоге в Instagram.

 

Кимодзи смогут использовать те, кто скачает одноименное мобильное приложение. Оно станет доступно в ближайшее время.

Среди предлагаемых изображений — улыбка знаменитости, стилизованное изображение ее тела в купальнике и отдельный смайлик с показанными крупным планом ягодицами.

Эмодзи — графический язык, в котором вместо слов используются сочетания картинок. Его применяют в электронных сообщениях и на веб-страницах. Эмодзи возникли в Японии и быстро распространились по всему миру. Язык поддерживают устройства с операционными системами Android и iOS. В июле 2015 года Sony приобрела права на съемку полнометражного фильма об эмодзи.

Кардашьян получила известность благодаря реалити-шоу Keeping Up with Kardashians, которое транслируется на американском телеканале E! с 2007 года.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...