«Київреклама» шукає фахівців з виявлення незаконних рекламних конструкцій

Через офіційний сайт підприємства та соцмережі ми запросили до своєї команди молодих, енергійних людей, які прагнуть змін на краще у впорядкуванні рекламних засобів вуличного середовища Києва. Конкурс був відкритим. Якихось особливих навичок не вимагали, бо готові навчати фахівців із нуля. У результаті співробітниками підприємства стали Сабіна Креженстовська та Іван Мельник, які стежитимуть за порядком на Подолі і в Голосієві», – пояснила директор «Київреклами» Наталія Гончарова.

Кадровий склад підприємства оновлюватиметься й надалі. Крім того, «Київреклама» залучає до співпраці волонтерів – представників громадських організацій, які також прагнуть того, аби столиця стала комфортнішою. Підприємство діє максимально відкрито і прозоро та впроваджує абсолютно нові інструменти для діалогу з небайдужими містянами.

Нагадаємо, що нещодавно на сайті КП «Київреклама» почав працювати сервіс «Я інспектор», за допомогою якого будь-хто може напряму повідомити про носій, що вважає незаконним. Інформацію перевіряють, після чого вживають заходів щодо усунення порушень.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...