• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Хто такі українські тіктокери — дослідження HypeAuditor і Dentsu Aegis Network Ukraine

18 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
HypeAuditor_Dentsu
Share on FacebookShare on Twitter

За ініціативи комунікаційної групи Dentsu Aegis Network Ukraine HypeAuditor підготував звіт, який демонструє, як виглядає ринок інфлюенсерів TikTok в Україні.

Аудиторія користувачів TikTok в Україні зростає. І поки в нашій країні ще недоступні функції прямої реклами в TikTok, бренди розвивають власні акаунти, використовують можливості хештег-челленджів і активно тестують інтеграції в блогерський контент.

Для підготовки звіту було проаналізовано 3,1 мільйони аккаунтів1 TikTok з усього світу і 16,2 тисячі – з України. Згідно з інформацією, наданою HypeAuditor, наша країна знаходиться на 25 місці у світі за кількістю лідерів думок в TikTok.

У більшості інфлюенсерів від 1 до 5 тисяч підписників і тільки 3,34% мають понад 100 тисяч фоловерів. Середній показник залученості2 в Україні знаходиться на рівні зі світовим (15,69% vs 15,86%), основна аудиторія — дівчата у віці від 13 до 24 років (51,23%).

В ТОП-10 TikTok інфлюенсерів за кількістю фоловерів увійшли: @yanadoga (6.2M), @ggarmash (3.4M), @kuzinatv (3.2M), @skomoroh (2.8M), @evtushenko_dima (2.7M), @lianayel (2.7M), @shulga_family (2.2M), @yango (2M), @nadyadorofeeva (1.9M), @daryltufekci (1.9M).

«Група Dentsu Aegis Network Ukraine розвиває напрямок партнерських проектів з 2019 року, тримаючи руку на пульсі українських і світових трендів інфлюенс-маркетингу. Оскільки тема TikTok однозначно в трендах рекламного ринку поточного року, ми звернулися до HypeAuditor з пропозицією проаналізувати, як виглядає ринок інфлюенсерів TikTok в Україні. Ми чітко розуміємо, що точні дані – це ще один крок на шляху до систематизації та врегулювання українського ринку інфлюенс-маркетингу», — коментує Оксана Стехіна, директорка з розвитку Dentsu Aegis Network Ukraine, керівник напрямку Partnership.

З повним звітом можна ознайомитися за посиланням.

Хто такі українські тіктокери — дослідження HypeAuditor і Dentsu Aegis Network Ukraine

1аккаунти TikTok, у яких більше 1000 підписників.

2 рівень залученості (ER) показує, який відсоток аудиторії реагує на пости. Розраховується, як сума лайків, коментарів і шерів постів, поділена на кількість переглядів і помножена на 100.


Читайте також:

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter.

Теги: DentsuTikTokринки та дослідженнясоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.